קריירה ולימודים

עמותת SpaceIL מתרחבת: חושבים שאתם מתאימים למשרה?

תוכנית הדגל של עמותת SpaceIL, הנקראת SpaceUP שנועדה להנגיש את תחום הנדסת החלל לתלמידים, מגייסת עובדים למשרות הדרכה שונות במסגרת התוכנית
מערכת ice | 
חלל (צילום pixabay, freepik)
תוכנית SpaceUP היא תוכנית הדגל החינוכית החדשה של עמותת SpaceIL אשר נועדה להנגיש את תחום הנדסת חלל לתלמידים באמצעות חיבור לפרויקט הנדסי אמיתי – משימת בראשית, משימת החלל העמוק הראשונה של ישראל.
התכנית עוסקת בחקר החלל ומציעה לתלמידים אפשרות ללמוד על חלל בצורה חווייתית, להכיר את האתגרים הקיימים במשימות חלל ולבצע מחקרים מדעיים המבוססים על נתונים אשר הגיעו מחיישני החללית. תוכנית הלימודים המיועדת לתלמידי חטיבות ביניים ותיכונים ומועברת במסגרת בתי הספר, הינה בינלאומית בהובלה ישראלית ופותחה בעברית, אנגלית, צרפתית וערבית.
בימים אלה, העמותה מגייסת עובדים למשרות הדרכה ייעודיות עבור התוכנית. במסגרת התפקיד המדריכים ילמדו על חלל בחטיבות ביניים וילוו את התלמידים בביצוע עבודות המחקר. המשרה הנה על פי שעות ומתאימה לסטודנטים. מתאימים לתפקיד יעברו הכשרה במהלך חודשי הקיץ ויקבלו הדרכה וליווי מקצועי לאורך השנה. תחילת העבודה היא בשנת הלימודים הקרובה, בספטמבר 2024, ויש להתחייב לשנת לימודים שלמה. דרישות התפקיד הן ניסיון בהוראה או הדרכה של מדע וטכנולוגיה במשך שנתיים לפחות, זיקה/ ידע בתחום החלל והמדעים ויחסי אנוש טובים.
לדברי שרון משאל, מנהלת פדגוגית בעמותת SpaceIL: "התכנית החדשה מאפשרת לתלמידים ללמוד על חלל והנדסת חלל באופן חווייתי באמצעות פלטפורמה אינטראקטיבית שפותחה במיוחד עבור התכנית ולבצע מחקרים המבוססים על נתוני אמת המגיעים מהחלל. אנו מחפשים כעת מדריכים אשר ילוו את התוכנית בבתי הספר השונים, ויסייעו לנו להנגיש באופן חווייתי את עולם התוכן המסקרן לתלמידים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה