קריירה ולימודים

מיליונרים בלי משרה מלאה: זו החברה הישראלית שמפרגנת לפרילנסרים

חברת "פייבר" משיקה את "Breakthrough Achievement", תוכנית שחוגגת את ההישגים יוצאי הדופן של הפרילנסרים בפלטפורמה שלה. אחת לשנה, היא תעניק את עיטור הזהב לפרילנסרים מרחבי העולם עם הכנסות של מעל למיליון דולר בשנה

מערכת ice |  1
חברת פייבר (צילום באדיבות חברת פייבר)
פייבר (Fiverr), החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, משיקה את  "Breakthrough Achievement", תוכנית שחוגגת את ההישגים יוצאי הדופן של הפרילנסרים בפלטפורמה שלה. על פי חברת "פייבר", מעתה, אחת לשנה, היא תעניק את עיטור הזהב לפרילנסרים מרחבי העולם אשר גרפו הישג חסר תקדים.
מדובר באנשי עסקים עצמאים אשר רשמו הכנסות של מעל למיליון דולר בשנה. לפרילנסרים שיגיעו להכנסות של מעל 5 מיליון דולר בשנה, פייבר תעניק את עיטור הפלטינה היוקרתי. 
מיכה קאופמן, מנכ"ל ומייסד Fiverr, התייחס למהלך החדש של החברה:  "פרילנסרים הם אבן היסוד של Fiverr ושל האקוסיסטם. זוכי Breakthrough Achievement לשנת 2024 הם לא רק פרילנסרים מצליחים, הם יזמים פורצי דרך שמהווים הוכחה חיה לאפשרויות הרבות הטמונות בעולם העבודה החדש".
עוד הוסיף מיכה קאופמן: "אנחנו רוצים להוקיר את המחויבות שלהם לנהל את החיים שלהם ללא פשרות, ולפעול בכישרון, תשוקה ועבודה קשה. בעוד קהילת הפרילנסרים צומחת, אנחנו גאים לשתף פעולה עם פרילנסרים מובילים שמייצרים אפיקי צמיחה והזדמנויות לעסקים ברחבי העולם ומתמלאים בהשראה כל יום מחדש מהמסירות והלהט שכישרונות כאלה מביאים לפלטפורמה שלנו".
בין זוכי תוכנית Breakthrough Achievement לשנת 2024; אלי לב, עורך וידאו מירושלים, התחיל לעבוד דרך פייבר כשהשתחרר מהצבא.  לב עובד על עשרות פרויקטים במקביל ומרוויח כ- 30 אלף דולר בחודש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחח הרגתם אותי מצחוק... פייבר? 5 מיליון דולר?
    אלכסנדר 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הודים מוכנים לעבוד שם ב-5 דולר ליום. מי יכול בכלל להגיע שם המשכורת מכבדת? הפכו את הפלטפורמה למקום עם כוח עבודה זול ולא מוערך
    סגור