קריירה ולימודים

התעשייה האווירית בהישג נפלא: זה התחום החדש שבו התרחבה

בחברת הענק ממשיכים בצמיחה החדה בשנת המלחמה ומודיעים על הרחבת הפעילות שלה מול מוסדות אקדמיים שונים בעולם, בעיקר בארצות הברית והודו
מערכת ice | 
איתן אשל (צילום התעשייה האווירית)
לאחר שביססה פעילויות מחקר רבות באקדמיה הישראלית, התעשייה האווירית מרחיבה את פעילותה מול מוסדות אקדמיים מחוץ לישראל והתניעה פעילויות מחקר באקדמיה בהודו ובארה"ב.
בחודש מארס האחרון, חתמה התעשייה האווירית על הסכם אחריות חברתית ראשון מסוגו, עם המכון הטכנולוגי ההודי (IIT) בדלהי. כחלק מההסכם הותנע מחקר יישומי במכון בנושאי עיבוד תמונה.
לאחרונה ביקר תא"ל (מיל) איתן אשל, סמנכ"ל טכנולוגיות, מו"פ וחדשנות של התעשייה האווירית, באוניברסיטת קרנגי מלון (CMU) בפיטסבורג ובמכון הטכנולוגי MIT בבוסטון, שם הוצגו לו תוצאות פעילויות מחקרים פורצי דרך בתחומי הבינה המלאכותית והקוונטיקה. כמו כן, נדונו פעילויות המשך עם מעבדות המחקר של האוניברסיטאות, כמו גם עם קהיליות הסטארט-אפ שקמו בסביבתן.
תא"ל (מיל) איתן אשל, סמנכ"ל טכנולוגיות, מו"פ וחדשנות של התעשייה האווירית: "מרכזי החדשנות של התעשייה האווירית מהווים בית גידול למיזמים חדשים לפיתוח טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך, כמו גם לשיתופי פעולה עם האקדמיה וחברות הזנק בארץ ובחו"ל".
דירקטוריון התעשייה האווירית אישר לפני מספר ימים דיבידנד למדינה בגובה של 580 מיליון שקל. החלטה זו הגיעה על רקע הזינוק של 49% ברווח הנקי שלה שהסתכם בכ-318 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה