קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה חשובה: מענק חדש של 1,634 שקל

הביטוח הלאומי קורא לבני הזוג של המילואימניקים להגיש את הבקשות במהירות בהליך פשוט, על מנת לקבל את המענק המשמעותי שיכול להגיע לסכומים גבוהים מאוד של עד 1,634 שקל ליום.
מערכת ice | 
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
בפוסט חדש ברשתות החברתיות של הביטוח הלאומי, הוא קורא לבני זוג ולבנות זוג של משרתי מילואים שנאלצו לצאת לחופשה ללא תשלום (חל"ת) במהלך שירות המילואים, להגיש בקשה למענק מיוחד שיכול להגיע לסכום של עד 1,634 שקל ליום.
על פי התנאים שפורסמו, גם באתר הרשמי של הבטח"ל, הזכאים למענק הם מי שיצאו לחל"ת לתקופה של 21 ימים רצופים לפחות במהלך שירות המילואים של בן/בת הזוג או מי שיש להם ילד משותף עם משרת המילואים.

כדי לעמוד בתנאי הזכאות, יש להיות תושב ישראל מגיל 18 ומעלה, עם בן/בת זוג ששירת/ה במילואים 21 ימים רצופים לפחות בין התאריכים 7.10.23 ל-31.12.24, או ילד משותף עם הורה ששירת תקופה זו. יש גם דרישה להיות עובד שכיר שעבד 6 חודשים מתוך 18 החודשים שקדמו לחל"ת, ולהיות הורה לילד עד גיל 14 או תלמיד בעל צרכים מיוחדים עד גיל 21.
סכום המענק ליום הוא 70% מההכנסה החייבת בדמי ביטוח של המבקש ב-6 החודשים האחרונים לפני החל"ת, מחולק ב-180, אך לא יותר מ-1,634 שקל ליום. המענק הוא לתקופה מרבית של 30 ימים.  
כדי לקבל את המענק, יש למלא טופס הצהרה בביטוח הלאומי. המענק הוא חד-פעמי ואינו נחשב הכנסה לצורך זכאויות אחרות. יולדת שקיבלה מענק מקרן צה"ל לאחר לידה, לא תהיה זכאית למענק זה על אותה תקופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה