קריירה ולימודים

עיריית תל-אביב מציגה: יריד תעסוקה לבני ובנות נוער

1,800 משרות שונות בשיתוף פעולה מיוחד עם 90 עסקים מקומיים. במסגרת האירוע יוצגו גם אפשרויות לקורסים מיוחדים ופעילות התנדבות. השנה יושם דגש מיוחד על שילוב נערים עם מוגבלות בכוח העבודה
מערכת ice | 
יריד תעסוקה 2023 (צילום חנוך גרזיצקי. באדיבות עיריית תל אביב-יפו)
עיריית תל-אביב יפו הודיעה כי תקיים יריד תעסוקה מיוחד לנוער הכולל 90 עסקים מקומיים ובמסגרתו יוצגו 1,800 משרות. בהודעה שפרסמה העירייה לתקשורת, הודיעה כי האירוע יתקיים ב-13 ביוני בין השעות 18:30 ל-21:00 בערב. באירוע יוצגו משרות מסוגים שונים עבור בני נוער לקראת החופש הגדול המתקרב ובא. 

משרות מגוונות. הזמנה ליריד. קרדיט לתמונה: באדיבות עיריית תל אביב-יפו
המשרות המוצעות לבני הנוער כוללות תחומים שונים - מעבודה בתחום המסעדנות, הדרכה, עריכת וידאו ועוד. היקף המשרות שיוצגו גדל בכ-1,000 מאז היריד שנערך בשנה שעברה. מלבד העבודות המוצעות לבני הנוער, במתחם יוצגו גם קורסים והכשרות בהן יוכלו להשתתף בני הנוער בקיץ. בין הקורסים: למידה לפסיכומטרי, יצירת פודקאסט, כתיבת סטנדאפ ועוד. 
ביריד יוצגו גם דוכנים המאפשרים קישור בין בני הנוער לפעילויות התנדבות במסגרת מעורבות חברתית. השנה, באופן מיוחד, יוזמנו ליריד בתל-אביב גם בני ובנות נוער מהערים ומהישובים המפונים המתגוררים בעיר באופן זמני. ההזמנה מתבצעת תוך שיתוף פעולה עם מחלקת הנוער של עיריית קריית שמונה, יישובי העוטף ומועצות והעיריות שפונו.  
העירייה הודיעה כי השנה היריד יהיה נגיש, ובמקום יוצבו עמדות בהן יוצגו תפקידים המותאמים לנוער עם מוגבלות. בין השעות 17:30 ל-18:30 תתקיים ביריד שעה שקטה עבור נוער עם מוגבלות או עם רגישות חושית. בשעה זו יהיה ליווי של אנשי שילוב ותרגום לשפת הסימנים. כל המשרות המתאימות לבני נוער עם מוגבלות מסומנת ותוצהר דרגת הליווי אותה יכול לקבל בן או בת הנוער בעבודה - מליווי צמוד עד עבודה ללא ליווי. 
מהעירייה נמסר כי עבודה במהלך הקיץ מאפשרת לבני ובנות הנוער עצמאות כלכלית והבנה מיוחדת של כסף ועבודה. עוד מוסרים בעירייה כי החשיבות של עבודת בני נוער בקיץ נובעת גם מכך שהיא מסייעת במניעת פעילות מסוכנות ברחובות. כל העסקים המשתתפים ביריד חתומים על העסקה הוגנת. במקום יוצב גם דוכן שיסיביר לבני ובנות הנוער על זכויותיהם בעבודה. כדי להשתתף ביריד יש להירשם מראש באתר העירייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה