קריירה ולימודים

ערוץ 14 בהודעה מפתיעה: נתניהו שלא הכרתם מצטרף לערוץ

ירעם נתניהו, בעל 15 שנות ניסיון בעולם ייעוץ הלשון בטלוויזיה וברדיו, היה בעברו יועץ לשון בחדשות כאן 11, בפרסומות של תאגיד השידור הישראלי ובתוכניות של הטלוויזיה החינוכית הישראלית (טח"י), מצטרף לערוץ
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
נתניהו בדרך לטלוויזיה, לא ראש הממשלה או אחד מבניו, אבל בהחלט נתניהו. יועץ הלשון ירעם נתניהו מצטרף לערוץ עכשיו 14. בהודעה שפרסם היום (ראשון) הערוץ הודיע שהוא מצרף לשירותיו את היועץ הלשוני ירעם נתניהו.
נתניהו, בעל 15 שנות ניסיון בעולם ייעוץ הלשון בטלוויזיה וברדיו, היה בעברו יועץ לשון בחדשות כאן 11, בפרסומות של תאגיד השידור הישראלי ובתוכניות של הטלוויזיה החינוכית הישראלית (טח"י). 

כמו כן, נתניהו מרצה ללשון, מגיש את ההסכת "קולולושה" העוסק בשפה העברית, וגם בעל טיקטוק לשוני (כ-20,000 עוקבים). לצד עבודתו כיועץ לשון, יותר מעשור, כתב ופיתח תכנים לימודיים לבתי ספר במטח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית.
נתניהו למד קופירייטינג אצל תרצה גרנות ז"ל, עבד כקופירייטר במשרדי פרסום, וכמו כן היה עיתונאי ב-nrg מעריב, בהצופה ובעיתון בשבע. ירעם נתניהו מסר לאחר הצטרפותו לערוץ: "אני שמח להצטרף לערוץ הצומח ביותר בישראל - ערוץ 14. היוכלה (פוטנציאל) של הערוץ עצומה, ואשמח לתרום את תרומתי בזווית הלשונית, ולא רק בה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה