קריירה ולימודים

המירוץ לחלל גם בישראל: כך הילד שלכם יוכל להיות חלק מהתוכנית

לאחר שעשתה היסטוריה עם החללית "בראשית 1", עמותת SpaceIL משיקה  תכנית לימודים חווייתית עבור חטיבות הביניים והתיכונים. במסגרת התוכנית: ילמדו על סביבת החלל, לוויינים וחלליות וייפגשו עם מהנדסי העמותה וישמעו על משימת "בראשית 2" המתוכננת לשנת 2027
מערכת ice | 
חלל (צילום pixabay, freepik)
לאחר שהחללית הישראלית הראשונה בפיתוחה, "בראשית 1" עשתה היסטוריה בתחום החלל הישראלי, עמותת SpaceIL הפועלת לקידום המדע והחינוך המדעי  משיקה בימים אלה תכנית לימודים חווייתית עבור חטיבות הביניים והתיכונים במטרה להנגיש את תחום הנדסת החלל לתלמידים באופן מהנה ומסקרן.
במסגרתה התוכנית ייחשפו התלמידים בפני האתגרים שקיימים במשימות החלל ותוענק להם הזדמנות להתנסות בביצוע מחקרים מדעיים מבוסס נתוני אמת ממשימות חלל קודמות. עוד במהלך השנה ילמדו על סביבת החלל, לוויינים וחלליות, אתגרים בבניית החללית, שיגורים ודרכי הגעה לחלל. וכן ייפגשו עם מהנדסי SpaceIL וישמעו מהם על משימת בראשית2 אשר צפויה לצאת לפועל עוד שלוש שנים, בשנת 2027.
שרון משאל, מנהלת פדגוגית בעמותת SpaceIL מסרה על התכנית: "פועלים כל העת במטרה לעורר השראה בקרב ילדים ובני נוער, לעודד אותם לבחור בתחומי מדע והנדסה ולטפח את הסקרנות הטבעית שלהם. משימת בראשית, מעניקה הזדמנות לחבר אותם לתחום החלל ולעולם המדע דרך משימה אמיתית פורצת דרך". 
עמותה SpaceIL פועלת  ללא מטרות רווח ליצירת השראה בקרב הדור הבא של מדענים, מהנדסים וחולמים על ידי ביצוע מיזמים פורצי דרך בחלל העמוק. פרטים נוספים על התוכנית ניתן למצוא באתר האינטרנט של העמותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה