קריירה ולימודים

בשורה אדירה למשרתי המילואים: אלו ההקלות שתקבלו בלימודים

הוחלט כי סטודנט במילואים לו 100 ימים של שירות במילואים ומעבר לכך יקבל עשר נקודות זכות, לצד זכאות לציון עובר בשלושה קורסים וכן אפשרות להערכה חלופית במקום ביצוע מבחן בעוד ארבעה קורסים. ומה יקבלו המשרתים מעל 60 ימים ומי המפסידים הגדולים?
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock, דובר צהל)
דיון סוער במיוחד נרשם בוועדת החינוך של הכנסת, ראשי האקדמיה וכן קצין מילואים ראשי שנכח במקום, מצאו אמש (שלישי) מקום להסכמות בנוגע להקלות ופטורים עבור הסטודנטים הקרביים שמשרתים במילואים בצה"ל במסגרת מלחמת חרבות ברזל, זאת מבלי לפנות לחקיקה.
עתה, ההסכם תקף גם לגבי בני ובנות זוג של סטודנטים אשר משרתים במילואים, אבל המקופחים הם אנשי הקבע שלא יהיו זכאים להטבות המדוברות. המועצה להשכלה גבוהה צריכה לאשר את ההסכם החדש.

הוחלט כי סטודנט במילואים לו 100 ימים של שירות במילואים ומעבר לכך יקבל עשר נקודות זכות, לצד זכאות לציון עובר בשלושה קורסים וכן אפשרות להערכה חלופית במקום ביצוע מבחן בעוד ארבעה קורסים.
על פי דה מרקר, חיילי מילואים אשר שירתו יותר מ-60 יום יקבלו שמונה נקודות זכות, לצד הערכה חלופית בעוד שלושה קורסים וגם ציון עובר בעוד שני קורסים. המשרתים עד 60 ימים ייהנו מ-6 נקודות זכות, הערכה חלופית בשני קורסים וציון עובר בקורס אחד. כל קורס יהיה זכאי לבחור את הקורסים שהוא יאפשר בהם את ההקלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה