קריירה ולימודים

האוניברסיטה הוותיקה מתפנה: זה הפרויקט שייקום על חשבונה

פרוייקט מתחם האוניברסיטה באילת עולה שלב: הפרוייקט, הכולל הקמת כ-400 יחידות דיור, בחלק הצפון מערבי של אילת, הוצג בכנס דיירים בשבוע שעבר
מערכת ice | 
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
תוכנית ההתחדשות העירונית במתחם האוניברסיטה באילת, עולה שלב:  בשבוע שעבר התקיים כנס דיירים שבו הוצגו לדיירים תוכניות הפרוייקט, הכוללות פינוי של 72 יחידות דיור לטובת הקמת כ-400 יחידות דיור, בבניינים בני 20 קומות.  המתחם, המוכר גם בשם הברדלס, משתרע על פני 6 דונם, בחלק הצפון מערבי של אילת, ליד שדרות התמרים. התכנית תונח על שולחן הוועדה המקומית בקרוב.
יזמית הפרוייקט היא חברת KEY WEST - הזרוע היזמית והביצועית של שתי חברות: חברת י.א מול המפרץ וחברת קובי שוויקה מסחר ומגורים, שתיהן  בעלות רזומה עשיר של בניית מאות יחידות דיור, מבני מסחר ותעשייה. י.א. מול המפרץ, בבעלות יוסי חי ואורי דוד, בנתה מאות דירות בשני פרוייקטים באילת וכן פרוייקט  מסחר ותעשייה באזור התעשייה שחורת, שם היא מקימה כעת מתחם מסחר ותעשייה נוסף. חברת קובי שוויקה מסחר ומגורים, בבעלות קובי שוויקה, חתומה על שורת פרויקטים של מגורים באילת, ומחזיקה בשטחי מסחר ברחבי הארץ.

מנהלי הפרוייקט הם עדי גרושיק ואושר טובלי, מחברת ENG. מתכנני הפרוייקט, הם האדריכלים ערן לשם וערן שקד, מ-CityBee אדריכלים. לשם ושקד, שהציגו בשבוע שעבר את הפרוייקט לדיירים, אמרו:  "זו דוגמא לפרויקט התחדשות עירונית שישתלב במרקם העירוני הקיים בצורה הרמונית ומכבדת.
המבנים ממוקמים בטבעת ההיקפית הקיימת של העיר, ובתכנון שלהם הושם דגש על קווי מתאר רכים שישתלבו עם הרקע המדברי . הפרויקט יהווה מחבר בין השכונות הוותיקות לבין מתחם האוניברסיטה, הנמצא כיום בתכנון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה