רכב

טסלה או BYD? זה מותג הרכב החשמלי הנמכר בעולם

הרכבים החשמליים יגיעו לגרמניה אחרי שהביכו את המתחרות המקומיות. בינתיים, BYD שנכנסה לפני פחות משנה לאירופה משאירה אבק לטסלה
מערכת ice | 
BYD (צילום BYD)
השבוע יוצגו במינכן מספר מותגי רכבים מובילים ב-IAA Mobility 2023. מי שיגנוב את ההצגה יהיו הרכבים החשמליים, שיהיו במרכז הדיון על העתיד. בעוד מותגי מכוניות גרמניים ותיקים כמו פולקסווגן, מרצדס וב.מ.וו ינסו לעשות רושם במגרש הביתי שלהם, ברור להם שהם פיגרו בזמן המחשבה על המעבר למכוניות חשמליות. ענקיות הרכב הגרמניות ממשיכות לייצר רכבים ממונעים במנועי בעירה, בעוד חברות בינלאומיות אחרות רצו קדימה בתחום החשמלי, ובראשן טסלה האמריקאית ו-BYD הסינית.
השנה תפסה את הבכורה BYD, שבמחצית הראשונה של 2023, מכרה כמעט 1.2 מיליון כלי רכב חשמליים פלאג-אין (כולל פלאג-אין היברידיים), בערך כפול מהסך הכולל של ב.מ.וו, פולקסווגן ומרצדס. ואם זה לא מספיק, היא עקפה לאחרונה את פולקסווגן כמותג הרכב מספר 1 בסין, ונכנסת לתודעה בעוד ועוד מדינות אירופאיות. ביום שני הציגה BYD שישה דגמים לשוק האירופי במינכן, שוק אליו נכנסה רק לפני פחות משנה. בין ינואר ליולי מכרה החברה 92,469 רכבי EV בחו"ל, כבר מעבר לסך של 2022.


מתוך אתר ststista
טסלה, שהייתה לשם הנרדף לרכב החשמלי, מכרה השנה פחות מ-900,000 רכבים.
למרות זאת, נותר לראות כיצד הצרכנים האירופים מגיבים לחברה הסינית, שכן עדיין יש מעט סטיגמות על מכוניות מתוצרת סין, במיוחד בגרמניה, שמתגאה במצוינות הרכב המקומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה