רכב

הסוף של מכוני הרישוי בישראל? כך בקרוב תעברו טסט לרכב

משרד התחבורה בוועדת הכלכלה: "מגבשים מתווה לביצוע מבחני רישוי לרכב במסגרת מוסכים", יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן: "יש פה עניין לניגוד ענינים חמור. לא כל דבר ראוי לרפורמה"
מערכת ice |  135
רכב (צילום vecteezy)
באחרונה הודיע משרד התחבורה על יוזמה חדשה שתאפשר ביצוע מבחני רישוי שנתיים במוסכים מורשים ולא רק ב-67 מכוני הרישוי הקיימים היום. ועדת הכלכלה דנה היום (שלישי) בנושא כשהיו"ר ח"כ דוד ביטן הצביע על ניגוד עניינים שעלול להיווצר במצב בו הגורם הבודק את הרכב, הוא זה שגם מתקן אותו: "יש פה ענין לניגוד עניינים חמור. מה שגם שאנשים מושקעים שנים בעניין והם יאבדו פרנסה ברגע אחד. לא כל דבר ראוי לרפורמה".
ראש מנהל תשתיות ותכנון במשרד התחבורה אבנר פלור ייצג את עמדת השרה רגב בועדת הכלכלה: ״המטרה ברפורמת המוסכים לייצר תחרות ולהנגיש שירות לאזרח, המכונים הקיימים לא יפגעו״
יו"ר ועדת הכלכלה גיבה את עמדת שרת התחבורה רגב ותקף את איגוד מכוני הרישוי: "אתם לא יכולים להשתלט על כל המדינה, לא יתכן שיהיה רק 67 מכונים בישראל, אתם עושים הכל שלא יהיו עוד משיקולים עסקיים. לא אתן יד לזה"
ראש מנהל תשתיות במשרד התחבורה אבנר פלור אמר בדיון: "אנחנו מגבשים מתווה לביצוע מבחני רישוי לרכב במסגרת מוסכים שיעמדו בקריטריונים שנקבע. בישראל יש למעלה מ-4 מיליון כלי רכב, כאשר 3.5 מיליון מתוכם עושים רישוי אחת לשנה. כבר כמה שנים שאנחנו מפרסמים מכרזים, אבל לא מוקמים מכונים חדשים. אולי שני מכונים הוקמו בשבע השנים האחרונות. אחרי שנגבש את המתווה לא כל 100% מהמוסכים יורשו לבצע טסטים. להערכתי, למעלה מ-600 מוסכים יוכלו לעמוד בזה".
 
נציג משרד התחבורה רפי אלישע:  להערכתי חסרים כ-20 מכונים בפריסה ארצית כדי לתת שירות מיטבי. כל שנה נכנסים לארץ 300,000 כלי רכב. הכמות צומחת והיחס בין המכונים לכלי הרכב הולך ויורד. אנחנו מפרסמים מכרזים מאז 1997, אבל השיטה כבר פשטה את הרגל. ראשי ערים מעדיפים שיבנו אצלם מגדל ולא מכון רישוי, בשל תשלומי הארנונה. בקריית עקרון יש לנו דוגמא כזאת ובוטל שם המכרז שפרסמנו. במעלה אדומים פנינו והביעו ענין במכרז, אבל לפתע העו"ד של העירייה העביר לנו מכתב שהם מתנגדים. זאת התנהלות תקינה?" אלישע טען למקרה דומה של מכרז תקוע גם בדימונה,.
אולם ראש העירייה בני ביטון הדף את הטענה "משרד התחבורה לא נותן לנו רישוי. הבעיה לא בעירייה.נציגי משרד התחבורה הזכירו סיבה נוספת למכרזים שלא מתקדמים, בשל עתירות שמגישים מכוני הרישוי הקיימים. יו"ר איגוד מכוני הרישוי סוזן סבן: "כשאצלי במכון הרישוי בפתח תקווה ריק, אין סיבה לפתוח מכון נוסף בעיר שלי. תפתחו במקום אחר שחסר". אייל ברכה, הבעלים של מכון רישוי, התחייב מול כל הנוכחים: "לבקשת יו"ר ועדת הכלכלה - איגוד מכוני הרישוי מצהיר בזאת שלא יגיש עתירות כנגד הקמת מכוני רישוי חדשים."
נציגי מכוני רישוי נוספים בדיון הציעו פתרונות לעומס הקיים: להוסיף מסלולי בדיקה במכונים הקיימים, להאריך את שעות הפעילות וכן לרווח את התאריכים, מאחר והכמות הגדולה של הטסטים נקבעת לחודשי ינואר – יולי. את ההצעה להוסיף מסלולים הדף מיד יו"ר הוועדה ואמר להם: "לפתוח עוד מסלולים זה להשאיר את כל העבודה אצלכם." לעומת זאת, הביע היו"ר תמיכה בריווח התאריכים לביצוע הטסטים.
נציג לשכות המסחר, המייצג את חברות הליסינג הציע לעשות טסט פעם בשנתיים, במקום פעם בשנה. באיגוד מכוני הרישוי נעמדו על הרגליים האחוריות: "חס וחלילה. אם לקהל הישראלי אין חרב שמונפת על הצוואר, הוא לא יגיע לטסט. הבטיחות תיפגע משמעותית." רז נזרי מאיגוד מכוני הרישוי הגדיר את היוזמה של משרד התחבורה "רעיון עוועווים": "במשך שנים משרד התחבורה אמר שאסור שיהיה חיבור בין הגורם שנותן רישוי לבין הגורם שמתקן. גם מבקר המדינה קבע כך."
היו"ר ביטן אמר לנציגי מכוני הרישוי: "אם לא תאפשרו להקים את אותם 20 מכונים חסרים באופן מהיר – אני אלך למשרד התחבורה ונעביר את הרישוי למוסכים. זה מה שיהיה. אתם לא תפריעו משיקולים עסקיים לפתוח מכונים נוספים. משרד התחבורה יקבע איפה צריך עוד תוספת"
אריה כהן, בעל מכון רישוי במעלה אדומים העלה את נושא עלות ההקמה של המכון: "עם הכסף שאנחנו מרוויחים, אין כלכליות לפתוח עוד מכון באותו מקום. להקים מכון רישוי עולה מיליונים. גם אם יפרסמו עוד 20 מכרזים כשהאדמה שווה מיליונים, מי יפתח מכון בת"א למשל?" יו"ר איגוד מכוני הרישוי סבן הוסיפה עוד נתונים: "דרושים 12 מיליון ש"ח להקמת מכון רישוי, ללא הקרקע. רק כעבור 8 שנים בערך מחזירים את ההשקעה."
בתום הדיון סיכם היו"ר ביטן כשהוא פונה לנציגי משרד התחבורה באולם: "גם אם נלך על התכנית שלכם – תהיה עדיין בעיה זמנית עד שהמוסכים יתאפסו על האיבזור הנכון לביצוע בדיקות הרישוי. אם תלכו על התכנית הזאת – תקבלו תביעות במיליונים, כי אנשים השקיעו כסף רב בהקמת המכונים הקיימים. צריך לעשות זאת בצורה הוגנת. תעשו ישיבה עם איגוד מכוני הרישוי וראשי הערים ותציגו פתרונות – איפה אתם רוצים להקים מכונים במהירות. נקיים ישיבת מעקב בוועדת הכלכלה בעוד 3 חודשים."
היו"ר הציע פתרון משולב לערים כמו תל אביב: "יש בעיה בערים הגדולות, שם שטח הקרקע יקר. צריך פתרון אמצע כך שאולי בערים גדולות יאפשרו למוסכים לעשות את הבדיקות. זאת לעומת מעלה אדומים ודימונה שם השטח זול יותר." נציג משרד התחבורה הבטיח שיקיימו שיח עם איגוד מכוני הרישוי. היו"ר ביטן: "אם המכונים יעשו בעיות – נלך אתכם ולא איתם. אם יש פתרונות אחרים – לא נלך אתכם למתווה."
תגובות לכתבה(135):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 115.
    גברת סיבוני והרעיונות המטורפים,
    המגחך 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית העברת טסט במוסכים זה ניגוד עניינים מטורף ומזמין מעשה נוכלות שגברת סיבוני יודעת ומודעת ועל כן יש צורך ללכת בכל הכוח ולפתוח עוד מכוני רישוי והיכן לפתוח אותם? בקיבוצים הפזורים בארצנו על אדמת מדינה, ולכל מעשי הנוכלות אפשר פשוט להקים יחידת בדיקה בסגנון שידור חוקר וכל מכון שיתפס ייענש בהשעייהלתקופה קצובה ובא לציון גואל,
    סגור
  • 114.
    מכוני רישוי
    דין דין 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קרה לי כבר שבמבחן השנתי הבוחן טען להחליף ציריה ומוסך מורשה אצר שאין צורך היא תקינה וחזרתי למכון והעבירו אותי. זה יימנע .
    סגור
  • 113.
    לך
    ששי 09/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר ביטון היקר לידיעתך כל מכוני הרישוי הם חלק ממוסך גלוי או חסוי ניגוד אינטרסים תמיד היה השאלה מה האינטרס שלך גם ככה במכוני הרישוי הכל קומבינה היום במיוחד במגזר זו האמת לצערי השאלה אם טובת הציבור לנגד עיניך שנה טובה
    סגור
  • 112.
    ראוי ועוד איך ראוי
    עופר 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל המכוני רישוי זה מסחרה גדולה. כל מכונאי שני אומר לך שהאוטו לא יעבור טסט, אבל תמורת 200 שח יש לו מישהו שיעביר אותך.
    סגור
  • 111.
    אבנר...
    חוזליטו 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד עילג שהוזס מתפקידו הכושל,חסר כל עמוד שידרה....אינו כריזמטי....לא ביצועיסט...לכן "פינה" את מקומו,וטוב שכך
    סגור
  • טען עוד
  • 110.
    כתבה ארוכה ומתישה.
    Zad 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפשר היה להעביר את הרעיון ברבע מכמות הקשקשת.
    סגור
  • 109.
    כולנו הולכים לאכול אותה
    אסף 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרט...לחברים של מירי...איכס...מה שנהיה מהליכוד...נולדתי בבית שכולו ליכוד ובבחירות האחרונות הצבעתי ליכוד...היא פשוט דוחה הקומבינה המהלכת הזאת
    סגור
  • 108.
    ממציאים בעיות בשם צורך ברפורמה אישית
    מאיר. 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני עושה עשרות שנים טסטים באיזור המרכז , לא זוכר בעיה כלשהי ,הבדיקה אמינה ומצביעים מקצועית על תקלה לתיקו ן אם נדרש, תביא אישור מוסך מורשה שתבחר לתיקון מה שנדרש, התורים והשרות סבירים ביותר, אז מה? העיקר רפורמה ע"ש מישהו ושזו תהיה ע"ח מישהו נא לא לקלקל מה שעובד.
    סגור
  • 107.
    אוי רגב רגב
    קובי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה טימטום/תמימות/אינטרס, צריך בשביל להעביר את הטסט למוסך!!!! מהרגע שזה יקרה, לעבור טסט יהיה הרבה יותר יקר. כל מוסך ימצא ליקוי, הרי הוא יקבל כסף על התיקון. משרד התחבורה=חבורת עיוורים
    סגור
  • 106.
    בדיחה טובה חשובה להם הבטיחות
    ישראל 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פסלו לי את המבחן בגלל שבר קטנטן בפנס, באותו מכון רישוי בירושלים אמרו לי תשים כאן מדבקה בצבע (אנחנו מוכרים אותה אצלינו) והפלא ופלא במבחן השני עברתי כי קניתי את המדבקה.. אז שילכו לספר למישהו אחר שזה עיניין של בטיחות, זה נטו כסף כסף ושוב כסף,
    סגור
  • 105.
    כסף כסף כסף
    אלי 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לי זה לא משנה למי אני משלם למכר במישרין הרשוי או לבעל מוסך היום לעבור טסט חלק זה כמעט בגדר חלום תמיד מוצאים ממך כסף
    סגור
  • 104.
    קדימה
    יניה 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון נהדר!!!!
    סגור
  • 103.
    תעשיה של כסף!!!!!!
    צדק 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה בושה וחרפה בוא שיספר למה לוקחים תשלום טסט כל שנה במשך 3 שנים מבלי לבדוק את הרכב כלל???? חחחחחחחח עאלק חשוב להם הבטיחות של אנשים. להעמיד אותם לדין על כל הבלאגן שקורה במדינה!!
    סגור
  • 102.
    מבחן שנתי לרכב (ל"ת)
    שלמי 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 101.
    מבחן שנתי לרכב (ל"ת)
    שלמה 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 100.
    ללכת בכל הכוח נגד כל בעלי האינטרסים
    שילה 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביטן מעניין אינטרסים של מי הוא מייצג, בטוח לא של הציבור, מהלך מבורך שצריך ביצים רוב המכריע של הרכבים תקינים וגם ככה מכשילים רק על שטויות שלא קשורים לבטיחות שום מוסך בעולם וגם אף בעל רכב לא ישחק בדברים שקשורים לבטיחות, ללכת בכל בכוח ולא להתייחס להפחדות של בעלי אינטרסים כמו בכל התחומים
    סגור
  • 99.
    מסכים איתו
    אליאור 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים עם דוד ביטן... המוסכים במילא נוכלים הללו ,יקבלו הזדמנות פז לא לרחם על הרכבים הנבדקים ויחמירו עם כולם כדי שייכנסו לטיפול אצלם במוסך השר רואה את העתיד נכון
    סגור
  • 98.
    חייב ללכת ביחד עם לחתוך את האגרה בחצי
    ישראל 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אחרת ישחקו על תיקונים ויעלו לנו את ההוצאות, יהיה פסיכי...
    סגור
  • בחצי?!?!? לחתוך ל100₪ לאגרה!
    דוד 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין סיבה לשלם אלפי שקלים בשנה על חידוש רישיון. עושק!!!!!
    סגור
  • 97.
    ביזמון מכוני הטסט טס פעם ב 3 שנים
    ישראל 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אגרה של טסט מטורפת שודדים אותנו מי צריך את הטסט הזה... לרכב מעל 10 שנים שיעשו טסט כל שנה, הרכבים של היום לא הרכבים לפני 30 שנה, והאגרה פסיכית 1400 שחח בממוצע פלוס בדיקה, ומש קומבינות לכל מכון יש מוסך צמוד... עושים כסף ומכשילים בקטנות פלוס יאלה מתאחדים לא עושים טסטים לא צריך, אנחנו פחדניםםם השיירה עוברת והכלבים נובחים
    סגור
  • 96.
    גנבים עם אישור ממשלתי
    אביב 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למה חיכו עם הגניבה הזו לאורך עשרות שנים, זה לא נגבר אחותי בעלת דירה בת 40 שנה ומכרה אותה בסכום של 1350000₪ ושילמה מעל 100000₪ מס שבח שזה 10% מהמחיר שנמכרה, האין זה שוד לאור היום? ולאף אחד במערכת הממשלתית לא אכפת העיקר למלא את הכיסים ואין לי ספק שלא מעט כסף נכנס לכיסים כמו לדרעי
    סגור
  • 95.
    להגיע למכון רישוי זה הדבר הכי מתיש בעולם
    צ 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תור מטורף המקום כל כך קטן לא שומעים כלום צריך להידחף. שביטן יעמוד שעתיים בתור לטסט ואז שידבר. רק 67 מכונים ויש כמויות של רכבים
    סגור
  • 94.
    להוריד את אגרת הטסט.
    רונה 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המדינה הכי יקרה באגרת הטסט. מתעסקים בטפל ולא בעיקר. מדינת היהודים רוצה רק כסף ולא פיתרונות. להאריך את שעות הטסט לפחות שלוש פעמיים בשבוע לשעות הערב. דיי לעצלנות ולגזל. הביטוח יקר והאגרה יקרה לעומת מדינות מפותחות. כנראה שאנחנו לא מפותחים.
    סגור
  • 93.
    מה השטויות האלה ?! יתנו למוסכים תבדוק ?!
    אריק 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרי יש להם אינטרסים "למצוא" תקלות ולא להעביר כדי שבעל הרכב יוציא אצלהם או אצל החבר השכן כסף לתיקונים (פתח לקומבינות).
    סגור
  • 92.
    למה לקלקל מה שכבר עובד
    אמלי 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    היום רכב בן 3 עובר טסט בהליכה תמורת כמה עשרות שקלים, מה יקרה לדעתכם במוסך? חייב להחליף צמיגים מצבר ומי יודע מה עודכן כאשר לא צריך
    סגור
  • 91.
    חרא עליכם ,,, לשנות את התימחור לאלף לכל רכב
    עופר- חיפה 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולא לפי נפח מנוע ימח שמכם
    סגור
  • 90.
    טוב מאוד
    עמי 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגיע הזמן שיוכלו לעשות טסט במוסך כמו באירופה וארצות הברית.
    סגור
  • 89.
    זה שנים פועל כבר ביעילות בחו"ל
    מישהו קטן 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אוסטרליה לדוגמאות כבר יותר עשרות שנים נותנת טסט דרך המוסך פלוס אחריאיות למספר חודשים על גיר שאסי מנוע .
    סגור
  • פה זה לא חו''ל חביבי...
    מדינת הקומבינות 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    והשוחד...
    סגור
  • הכל שוחדדד (ל"ת)
    ישראל 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 88.
    יחגגו עלינו בקומבינות
    ערן 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כמה טמטום זה
    סגור
  • חוגגים?!
    גם ככה 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ככה חוגגים עליך, מכוני הרישוי לא באמת בודקים, הם מפיליםמאותך על דברים שמחליפים אצלם (נורות, ווישרים, לוחית רישוי...) כדי להעלות אצלם את התקציב, בדיקה של ברקסים פעםמבשנה באמת ? כל יום נוסעים ברכב והוא עוצר מושלם למה צריך את הבדיקה הזאת שלא הוכיחה יעילות עובדה מי שזוכר את המשפחה שהידרדרה באזור הכינרת כי לנהג לא היה ברקסים והרכב עבר זמן קצר ליפני בדיקה במכון רישוי ועוד משהו לרכבי 4×4 לא עושים בדיקה במכשיר והם צריכים לבצע ע"פ החוק בדיקה של נסיעה אבל גם בזה הם מזלזלים כדי לחסוך זמן, אומרים להרים הנדברקס וללחוץ גז?? ואני לא מדבר אפילו על מכוני הרישוי שמקבלים כסף מהצד כדי להעביר את הרכב טסט. הכי טוב טסט במוסכים אצל מישהו שאני מכיר והוא מכיר את הרכב שלי. אני לא אסכן את המשפחה שלי!!!
    סגור
  • 87.
    יחגגו עלינו בקומבינות (ל"ת)
    ערן 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 86.
    שילוב של עוולה ותמימות
    חיים 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יביא לחוסר הגינות ספק-לקוח יותר מאשר היום.
    סגור
  • 85.
    חצוף, החקלאות לא מושקע שנים
    עומר 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החקלאות מושקעת מקום המדינה.
    סגור
  • 84.
    אם יתנו למוסכים להעביר טסט הם יעקצו את הלקוח
    אלון אבישר 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הם גם ככה עוקצים
    סגור
  • טסט
    יעקב 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מוכן שיתנו אבל שיהיה פיקוח הדוק גם על המחיר והעבודה כמובן
    סגור
  • 83.
    רוב הדברים של רגב נגועים ב ציאניד
    Yl 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שרת התחבורה ש משקרת ו נותת הוראות לדרוס אנשי ביטחון מקומה כמה שרחוק מאיתנו
    סגור
  • 82.
    מדינה של רמאים
    לוין 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכוני הרישוי מושחתים ועכשיו פותחים פתח למוסכים לגבות ממך אלפי שקלים על תיקונים כדי שתקבל טסט עובר פרוטקשן מתאים למירי רגב שכונה
    סגור
  • 81.
    טפשות שרת התחבורה
    יוני מגל 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היא כול כך טיפשה שאיננה מבינה את משמעויות ההחלטות שלה.
    סגור
  • 80.
    נקמנות
    גד 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השרה רגב מתעסקת ומנצלת את משרד התחבורה לנקמנות פוליטית והעם משלם מכיסו על האיוולת הזו .אני לא חושב שמוסכים לא ינצלו את בעלי הרכבים - ראה תשלום עבור אישורים וכו- מדוע לפגוע במכונים כמו טכנו טסט ואחרים שלהם ציוד מתקדם לבדיקת בטיחות רכבים
    סגור
  • 79.
    עוד עיוולת
    קובי חייט 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש המון רכבים על הכביש ששייכים לחברות. קציני הרכב נהפכים לחברים של בעל המוסך. בעלי המוסך מתפרנסים בשוטף מהחברות הללו. כבר היום הם מעגלים פינות ומחליקים דברים. שיוסיפו סעיף בחוק שהטסט לא יכול להתבצע במוסך השירות של הרכב זה ייהפך ללא אמין.
    סגור
  • 78.
    רעיון רע פותח פתח לכל כך הרבה דברים.
    אזרח 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הדף קצר מלהכיל את רשימת הצרות שזה עלול להוביל אלהם.
    סגור
  • 77.
    מכוני טסט מכוני שחיתות
    אריק 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אין מכון שהשחיתות לא נגעה בו בעלי המוסכים משלמים לבוחנים ואין רכב שלא עובר טסט אם אתה מגיע עצמאי לטסט בטוח שיכשילו אותך , רפורמה מבורכת ככה הכסף נשאר למוסכים. לפחות שיהיה שחיתות במקום אחד
    סגור
  • 76.
    תוריד את סכום האגרה. בכל העולם משלמים פחות (ל"ת)
    יוד 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • אגרה
    מ 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה בכלל אנחנו צריכים לשלם אגרה לממן את המדינה
    סגור
  • 75.
    רחוב הרצל באר שבע
    דניאלה 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין כמו משרד הרישואי מוסך פרטי יכול לעשות מה שהו רוצה להעביר טסט לא להעביר אין ביקורת על מוסך פרטי יהיה מסחטת כסף על תיקונם
    סגור
  • 74.
    למה צריך טסט לרכב חדש?! גזל!!!
    אילן 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כמו שרכב חדש פטור מטסט בשנתיים הראשונות...לא רואה סיבה לא להאריך את התקופה לכל הרכבים החדשים לפחות עד תום תקופת האחריות...ז.א 7 שנים לפחות
    סגור
  • 7 שנים זה המון זמן
    אלון אבישר 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נדמה לי רכב חדש 3 שנים בלי טסט
    סגור
  • 73.
    לספור ידיים
    שי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אולי אפשר להתחיל במשהו באמת בלי הגיון וזה להוריד את מספר היד ברישיון רכב, אני קונה מכונה מברזל!!! מה זה משנה איזו יד היא??!!! שתהיה יד 200 הולכים בודקים את הרכב אם הרכב טוב קונים במחיר שנקבע ואם לא אז לא קונים! למה יד צריכה להשפיע על מחיר הרכב ועל מכירת הרכב לא מצליח להבין. רק במדינה "מתקדמת" כמו שלנו זה עדיין יכול להחזיק מעמד לצערנו.
    סגור
  • התשובה ברורה מאד.
    מתכנן עירוני 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל נהג נוהג ברכב בצורה שונה מחברו - אין דין שימוש ברכב על ידי בעלים בודד לשימוש על ידי מספר בעלים מקבוצת גיל שונה אופי נהיגה אחר - לכן זה מידע חשוב י לרוכש הרכב הנוסף !
    סגור
  • 72.
    בשום מקום בעולם אין משרדי רישוי ובירוקרטיה כזו
    מיקו 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    8 1
    בכל העולם טסטים במוסכים
    סגור
  • ישראל וישראלים זה העולם..
    אריק 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פה זה קומבינה סטייט
    סגור
  • 71.
    בצע כסף
    צחי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את מכוני הרישוי לא מעניין הבטיחות ולא בגלל זה עמדו על הרגליים, איך בארה"ב יש טסט לרכב ואגרה כל שנה?
    סגור
  • 70.
    עכשיו בטוח בכל טסט ימצאו אלף פגמים
    אני 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שחיתות בכל פינה. מעניין כמה כסף המוסכים מעבירים ללחכוד תמורת החוק.
    סגור
  • 69.
    מירי הדורסת יוצאת לקרב
    Yl 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מה שלא בדקו האם מירי הדורסת היתה עם בקבוק שתיה מזוייף כמו ש מכר האבא שלה
    סגור
  • 68.
    רישוי רכב
    מנדל 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת שוחד והכל עובר.
    סגור
  • 67.
    מכוני רישוי
    אריה 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל ה חברה של שרת ה תחבורה בעלי המוסכים ו אינטרסים ייקרו את ה תחזוקה של ה מכוניות כדי להרוויח עוד כספים..בושה. זה כמו להעביר בחינות ל רפואה ל מרפאות פרטיות...שוחד וגזל
    סגור
  • 66.
    הגיע הזמן שבוחני הרישוי (טסט) יפסיק לקבל שוחד, (ל"ת)
    אבו בכר אל בגדדי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 65.
    הכל בירבורים (ל"ת)
    אשרי המאמין 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    סכנה
    אייל 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כולם יעברו טסט לא יהיו נכשלים יהיה מלא קומבינות
    סגור
  • 63.
    בעד... הנגד
    אלון 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בעד : אולי רכבים יגיעו למוסכים ויטפלו ברכבים כמו שצריך. נגד : יש מצב לעקיצות של המוסכים שגם ככה עוקצים בכוונה או בחוסר מיקצעיות . הצעתי לפתוח כמעט בכל עיר עוד מכוני רישוי !
    סגור
  • 62.
    נראה
    שמ 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרעיון עיוועים.מתקן התקלות יחליט אם הרכב תקין או לא לתנועה על הכביש?גם כך אנחנו כולנן כחומר היד היוצר במוסכים.עכשו גם הרישוי שלנו יהיה בידיהם?
    סגור
  • 61.
    העבריין המושחת נגד
    ליאור. ר 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדיחה טובה
    סגור
  • 60.
    כשיש שרה שמבקשת המנהג שלה לדרוס אני מבין
    גולן 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שגם אותנו ידרסו. שרה פך
    סגור
  • 59.
    לפתוח את השוק בכל הנושאים לטובת הצרכנים (ל"ת)
    אחד שמבין 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 58.
    סוף סוף יפסקו הקומבינות של מאכרים עם עובדים
    דוד אמסלם הגבר 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    7 2
    במכוני רישוי הקןמבינות נעשות מול העיניים של כולם ומי שלא בקומבינה הוא זה שנשרף.
    סגור
  • 57.
    פתח לשחיטות וקומבינות. (ל"ת)
    ריקי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 56.
    לסגור אותם
    גיא 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שרלטנים,נצלנים וכוחניים העושים ככל העולה על רוחם. לסגור אותם או לפתוח את כל המוסכים המורדים למבחני רישוי ואז נראה איך הם משרתים ומורידים גם את המחיר
    סגור
  • 55.
    הגיע הזמן, יש מכוני רישוי גנבים. (ל"ת)
    ישראלי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 54.
    לבטל לאלתר את הטסט
    מוישי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרי,ברור שכל אגרת הרישוי זו רק הכנסה למדינה. מדוע רכב בן 4 שנים צריך בדיקה? אולי רכבים בני 15 ויותר. מספיק עם ההתערבות של המדינה בכל דבר
    סגור
  • ורכב בן 4 לא עושה תאונות?ללא תקלות? ומונית?שליחויות? (ל"ת)
    גנדלף 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    חגיגה
    אורי רבינוב 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חגיגה לכל הסוחרים ברכב יד שניה
    סגור
  • 52.
    באמריקה המוסך בודק ונותן אישור והכל טוב בארץ הכל בלגן
    יוסי הקטן 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה שהולך היום זה לא נורמאלי יום שלם אנשים בשמש
    סגור
  • בלוף
    גג 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טסט באמריקה ??
    סגור
  • 51.
    רעיון
    אבי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    במקום לבצע רפורמה לדאוג להוסיף מכוני רישוי. תורים בלתי נסבלים הופכים את מסלול הרישוי לסיוט גם לרכבים תקינים
    סגור
  • 50.
    מדד הטירוף
    פולק 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בקרוב הממשלה תחליט שעל כל אזרח לגדל כנפיים ומי שלא יוצא להורג
    סגור
  • 49.
    רפורמה
    אבי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בזה דוד ביטן צודק אנשים יאבדו את הפרנסה שלהם וגם המוסכים ימצאו תקלות כדי להגדיל הכנסות.
    סגור
  • 48.
    המכון מרבד
    אילנית 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם בית משפט במקום פסיכיאטרים ופסיכולוגים שאין להם מסמכים נכונים
    סגור
  • 47.
    כל שנתיים
    עובד 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם יש לחץ אפשר לעשות טוסט כל שנתיים לא צריך לתת לנוסעים את האפשרות הזאת ברור שיהיה ניצול לרעה של האזרח שלא מבין וגם אם מבין
    סגור
  • 46.
    לסגור את המשרד הזה מיידי (ל"ת)
    בילבי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • משרד התחבורע
    גג 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית קברות לכסף טוב
    סגור
  • 45.
    מכוני רישיוי כיום עוקצים
    .... 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היום מכון רישוי שנמצא ליד מוסך או פנצריה או כיוון פרונט יכשיל יותר במה שהמוסך ליד מתעסק בו. יותר מזה במידה אין מוסך ליד אז יחפשו דרך שאו שתעשה ככה שהרכה יכשל כדי שתחזור ותשלם עוד 20 שקלים ויכול להיות גם שהם במקרה גם מבצעים את אותם התיקונים, היה לי לוחית רישוי תקינה לגמרי וטובה מאוד שלא משנה צבע, ונפסלתי על לוחית רישוי מקדימה ומאחורה, ועכשיו עבר רק שנתיים והלוחית כבד דוהה לה, מצב גרוע בהרבה מהלוחית שהייתה איתי 4 שנים שבאה עוד מהמוכר הקודם ולא שינה אפילו לא קצת את הצבע. הכל מסריח ומכור מראש, רוב המכונים בארץ דוגלים בשיטת השוחד שמסמן וי ללא שום חריגות. במידה ואתה לא מכיר מישהו מהמכון אז מוסכניק שאתה מכיר הוא מכיר והוא יכול לגרום שהרכב יעבור בעיניים עצומות בתוספת תשלום כמובן (שבקבלה אפשר לקרוא לה הכנה/שירות מעבר טסט)
    סגור
  • אבל בעל מוסך יעקוץ אותך הרבה יותר (ל"ת)
    אלון אבישר 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 44.
    רק זה בראש שלכם!!!בגיל 17 ילד נוסע על פורד 4+4 כאן צריך
    בני 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רישיון ג אמריקה אמריקה . מדינת עולם שלישי אתם הכל כסף כשיש ציליארדים
    סגור
  • 43.
    הטבות לעיר שתקים
    מאור מאיר 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תתנו הטבות לערים שיקימו מכון רישוי בתחומם או להבדיל להקים מתחמים בחוץ לערים למכוני רישוי ששם יקבלו את ההטבות
    סגור
  • 42.
    הפתרון
    Majid Ali 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הפתרון הוא דמי רישוי מינימלים של 10 שח וצמצום הבדיקה . לא לבדוק יותר מבלמים השאר זה בעיה של הנהג אם הוא יתקע בדרך מה איכפת למדינה?
    סגור
  • 41.
    אפשר לחייב כמות מכונים בכל עיר לפי מספר תושבים (ל"ת)
    חחח 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 40.
    רק במוסכים מורשים
    סלומון 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הרעיון מצוין אך לך ישים. האפשרות היחידה העומדת לטובת העניין הינה, מוסכים מורשים בלבד. זאת אומרת רק במוסכי היבואנים.
    סגור
  • 39.
    לקבוע בחוק מכון שבודק לא רשאי לתקן אצלו (ל"ת)
    ירון,,, 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • חוק
    בגץ 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה החוק , ברור
    סגור
  • 38.
    רוצים להקל על האזרח
    ירון 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    9 1
    תורידו את 'אגרת הרישוי' ההזויה והיקרה שמשלמים כל שנה. עוד מס במסווה של אגרה שנתית. חנקתם אותנו
    סגור
  • 37.
    מבחן רישוי במוסכים מורשים
    אורי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 6
    בארצות רבות זה מקובל כבר שנים רבות. לוקח דקות ספורות והכול בתהליך ממוחשב לחלוטין. אין ספק שמבחן רישוי כל שנה מיותר לחלוטין היום. הרכבים הרבה יותר איכותיים מבעבר. חייבים ליישר קו עם העולם ולא להיגרר אחרי שיקולים עסקיים של 70 בעלי מכוני רישוי.
    סגור
  • 36.
    משרד רישוי
    איכפתניק 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אסור להעביר למוסכים לפעול בתחום החשוב הזה. יש ניגוד עניינים חמור. הם ידאגו למצוא פגמים לא קיימים כדי לגרוף כספים...זה פשע...של מי הרעיון המטופשת הזה...אין צורך בשינויים. כדאי לפתוח עוד כדי לצמצם את הזמן הארוך בהמתנה לטסט. להעביר למוסכים מורשים זו בדיחה ממש בדיחה ומי שהעלה את הרעיון המטופש...לא יודע כנראה מה זה מוסך ובריאות החוגגת ברבים מהם. ראה תוכניות יצאת צדיק. איך עובדים על אנשים תמימים להוציא מהם כספים סתם עכשיו יתנו להם פרס נוסף להעביר טסט טמטום.
    סגור
  • לא כאילו למכוני הרישוי
    שש 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין דילים עם מוסכים
    סגור
  • משוחדים לכאורה
    אחד שבאמת יודע 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את יודעת שלכאורה כל מוסכי הרישוי מושחתים ומקבלים שוחד נכון? מכוני הרישוי כולם לכאורה מכונות של כסף .כמעט כל מוסך מעביר רכבים שלא ראויים לעבור טסט במחיר של עד 250₪ בצורה שאי אפשר לתפוס אותם
    סגור
  • 35.
    למה עוד 3 חודשים? למה לא שבוע הבא? עוד חרטוט (ל"ת)
    חיים 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 34.
    מכוני בדיקה
    אביתר 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הוסיפו מכוני בדיקה מפוקחים. לתת לחתול לשמור על השמנת זה
    סגור
  • 33.
    מכוני רישוי
    מושיקו 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רעיון מצוין התורים במכוני הרישוי הזויים מקווה שמשרד התחבורה יקבל החלטה נכונה ויעביר את ביצועי הרישוי כפי שקיים ברוב מגינות העולם הנאור
    סגור
  • 32.
    חברים
    נהג 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה לא כדי להטיב עם הנהגים,הסיבה ,פשוטה,עם שינוי הרכבים לחשמלי מן הסתם מוסכים ייעלמו,הדבר יגרום למצב של כאוס לכל בעלי המוסכים והעובדים בהם,אז כדי לשמור על החברים הוחלט ע"י חוכמולגים לתת למוסכים גם להעביר טסט וכך תתפתח תפעה מפיונרית שעל כל שריטהבעל הרכב יחויב לתקן ולשלם מאות שקלים,שאם לא כן ,לא יבעור את הטסט,לעומת המכונים שעובדים ביושר ובאמינות ופסלים רק במקרה של תקלה המהווה סכנה לנהג,
    סגור
  • 31.
    הגיע הזמן, בפיקוח הדוק זה יצליח (ל"ת)
    יעקב 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 30.
    עוד רוצים לפגוע לנו בכיס
    שיןשין 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כמה מטומטמים יושבים בכנסת = 120
    סגור
  • 29.
    יעילות
    רתם סלע 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תיפתחו 24/7 ואז כולם יצאו מרווחים.
    סגור
  • 28.
    נותנים לחתול לשמור על חלב
    מאיר 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צריך גורם אוביקטיבי שמדובר בבטיחות
    סגור
  • 27.
    רפורמה מצויינת (ל"ת)
    מיכל 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 26.
    במוסכים ירמו וימציאו תקלות כדי שיתקנו אצלם.
    בני 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    והציבור יהפך לפרה חולבת שלהם.צריך לענייך חברות בחו"ל לבדיקות כלי רכב שישקיעו בארץ במכוני ראשוי ובדיקת כלי רכב.
    סגור
  • 25.
    גרוע טעות
    ישראל 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתם תתנו לחתול לשמור על השמנת זה ממש אבסורד חלם
    סגור
  • 24.
    מכוני רישוי
    דודי פ 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כדאי לבדוק לכמה מתוך 67 המכונים הפועלים היום יש כבר בבעלותם מוסך צמוד שעליו ממליצים לתיקון התקלות המאותרות במבחן השנתי לכב. מסקנה: היתר בדיקה במוסכים שאינם נכללים בהסדר ישפר את הפריסה לצרכן שהיום צריך לעיתים לנסוע מרחק רב על מנת לבצע מבחן שנתי. בעלי המוסכים יהיו חייבים בהשקעה של מתקן לבדיקת בלמים שמצוי היום רק במכונים.
    סגור
  • 23.
    להרוס כל חלקה טובה שנשארה במדינה.
    דודו 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    שחיתות "במיטבה".
    סגור
  • 22.
    לא לפחד מקידמה
    הרינג יצחק 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ח"כ דוד ביטן כשהמחשוב נכנס לחיינו לפני 40 שנה, היו שטענו להרס משפחות.
    סגור
  • 21.
    מי נכנס למוסך מורשה רק נכנסים 300 שקל שלום
    ב.ב 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איזה קומבינה עשו פה ידפקו אותנו מכל הכיוונים פחות מי 5000 אלף לא נסיים ימצאו לנו דברים
    סגור
  • 20.
    דוד ביטן, מה יוצא לך מזה...מעניין.. (ל"ת)
    דוד 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    200
    יגאל 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והבוחנים לוקחים 200 שקל ומעברים אותך בלי לבדוק בכלל את הרכב ככה יותר טוב ??????
    סגור
  • 18.
    עוד קומבינות למוסכיים גם ן ככה גונבים אותנו (ל"ת)
    שמרית 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 17.
    והחתול ישמור על החלב...
    אלה 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חבורת מטומטמים !!!
    סגור
  • 16.
    בטוח שלא
    רק איש 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאב ראש לבעל המוסך לדעתי .כל בעל מוסך יחשוב שהוא סגן של אלוהים ישכנע לעשות אצלו את הטיפולים והתיקונים והצופר זה הטסט זה ניגוד עניינים וחבל מכוני הרישוי יקרסו לא שאני בעדם כל כך אבל מעבירים מזוחל קטן קרי מכוני הרישוי .לבעלי המוסכים ששששש לא אעיז .
    סגור
  • 15.
    רק דביל ברמות על - מציע הצעות חוק כאלה ! (ל"ת)
    פיגור במיטבו ! 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 14.
    טסט במוסך
    נרקיס 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפתרון נכון.מוסך בודק יאסר עליו לתקן רכב הדרוש תיקון.הבעייה בכך נפתרת
    סגור
  • אל יאסר עליו אז בעצם זה מכון רישוי (ל"ת)
    חיים 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    גם משאיות טסט במוסכים (ל"ת)
    דרור 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    בטוח במוסך ימצאו תירוצים בעיות בשביל שתתקן אצלם את הרעב (ל"ת)
    טעות טעות 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 11.
    רעיון מצויין, ככה עושים בעולם המודרני, תודה למשרד התחבו (ל"ת)
    מוטי בר-נס 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • 10.
    מתי תבינו שאתם הופכים מקום גרוע למת.
    דן 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כבאות מטרה מד"א וכו. תצאו לנו מהחיים 120 חברי כנסת
    סגור
  • 9.
    איזה סיוט זה הולך להיות
    שלומי 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    8 3
    אפילו אם תרצה רכב תקין לא תוכל לקבל
    סגור
  • 8.
    8 שנים מחזירים השקעה..אדיר
    עמי 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 2
    החזר השקעה ממש מהיר. מצד שני המוסכים יתפסו את הנהגים בביצים.תקבל טסט אחרי שתעשה כל התיקונים שהם רוצים. חרא של הצעה...ממש הצעה חשודה
    סגור
  • מוסכים עים מכון רישוי קבר קיימים
    דניאל הבוחן 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בעבר היו קיימים כבר מכוני רישוי עים מוסך צמוד,משום מה החליט משרד התחבורה שהדבר גרוע,הוא אסר על חלק ממכוני הרישוי להחזיק מוסך צמוד ואלו נאלצו לפטר עובדים ותיקים. למשרד התחבורה חוקי תפעול קפדניים לתפעול מוסכי רישוי,כולל מערכת פיקוח צמודה וקפדנית,קיימים מוסכים שמבצעים טסטים-אמינים מאוד" ללקוחות המוסכים האלו יש מסורת ללכת רק למוסכי רישוי הנ"ל. יש להם בחירה חופשית,ומנגד יש ביקוש רב לדבר. תחזירו את היוזמות הישנות 1.מכוני רישוי שמשלמים היטב בבעלות המדינה. 2.מוסכי רישוי כמו שקיים כבר היום והיה גם בעבר-תחת פיקוח משרד התבורה. 3.מכוני רישוי פרטיים שמוסמכים במגוון בדיקות נוסף אליו לא מוסמכים מוסכי רישוי-כמו רכב המורד מהכביש.
    סגור
  • מכוני רישוי ממשלתיים
    דניאל הבוחן 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זכור לי כאשר הייתי ילד קטן,נסעתי עים אבי למשרד הרישוי,שם עבר אבי את הרישוי השנתי-היה מהיר ומצוין. לאחר שגדלתי השתנתה הדרך,נולדו מכונים פרטיים וגם ניתן לעבור טסטים במוסכים גדולים של יבואנים כמו אצל צמפיון מוטורס בחיפה, וכמו במוסך של דודו בטירת הכרמל
    סגור
  • 7.
    כנסו בבקשה
    אזרח 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    רעיון גרוע ביותר של אנשים שלא מבינים שום דבר.המוסכים גם ככה גונבים ומרמים לקוחות,ועכשו זה יהיה עוד יותר גרוע!!!
    סגור
  • 6.
    ממש לסמוך על מוסך מוסמך של בני דודים
    אייל 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם ככה במגזר הערבי המוסכניקים משקרים ומתחמנים,מעבירים רכבים פגומים טסטים עבור לקוחות שלהם, אז עכשיו זיבה למסיבה
    סגור
  • 5.
    החלטה חשודה ויש ניגוד עניינם.
    אורח 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 1
    משרד התחבורה מנסה לעבוד עלינו. מעביר משודדים לגנבים מוסכים הם לא הצדיק מה חושבים אם זה שמתקן הוא זה שיבדוק. מישהו רוצה לעשות טוב עם המוסכים והם לא זקוקים לזה. חשבתי שמשרד התחבורה יקים איזה של בינה מלאכותית שהרכב יעבור בה ללא התערבות אנושית וללא מגע אדם. הכל ממוחשב אוטומטי.
    סגור
  • 4.
    הזדמנות למרמה
    איסאדאר 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    13 1
    מי מבטיח שהמוסך לא ימציא ליקויים כדי שבעל הרכב ישלם עבור תיקונים ?? מי מבטיח שהמוסך יבדוק ביושר ?? זה רעיון רע שצריך לפסול.
    סגור
  • 3.
    ואת השקר הגדול לא אמרו.
    הזקן 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אין כמעט מכון רישוי שלא צמוד אליו מוסך שבעל המוסך הוא דוד / אח של בעל מכון רישוי.
    סגור
  • משתמש בעוול כדי להצדיק עוד יותר מאותו עוול (ל"ת)
    רק ח"כ עם פיגור שכלי 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    מכונים ומבחני רישוי
    האכפתי 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראשית כל צריך לבטל שני טסטים לרכב מעל 20 שנה ,לא נתפס שרכב בן 30 שנה עושה טסט אחד. ודבר נוסף שיכול להלחם במחסור מכוני רישוי,להאריך את שעות הפעילות משמעותית
    סגור
  • 1.
    טסטים
    יעקב 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    גם ככה הכל היה שוחד בטסטים רק כסף מעניין את הבוחנים
    סגור