רכב

לא יודעים שובע: מיה דיינמיקס בהסכם שני עם MGG

מספר שבועות לאחר שחתמה על ההסכם הראשון עם חברת Mega Global Group, חברת מיה דיינמיקס, מפרסמת היום על הסכם שני בהיקף של 1.5 מיליון דולר להפצת ה-Mia Four באיחוד האמירויות
מערכת ice | 
כלי ה-Mai Four של מיה דיינמיקס (צילום יחצ)
חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס, מדווחת היום (חמישי), על חתימת הסכם הפצה בינלאומי נוסף עם חברת Mega Global Group להפצת ה-Mia Four באיחוד האמירויות. במסגרת ההסכם התחייבה המפיצה להזמנות מינימאליות של כלים בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר ב-12 החודשים הראשונים. ההסכם יחודש לתקופות של שנה בהתאם לעמידה באבני דרך.
חתימת הסכם ההפצה האמור מהווה עליה משמעותי בהיקף ההתחייבויות של החברה ל-12 החודשים הקרובים אשר נאמדים למועד זה במינימום של 3.5 מיליון דולר. כזכור, חברת Mega Global Group, שהנה אחת מחברות ההפצה המובילות בתחומן בבריטניה, חתמה לפני מספר שבועות על הסכם הפצה בלעדי בקשר עם בריטניה ואירלנד בו התחייבה להזמנות מינימאליות בהיקף של כ-2 מיליון ב-12 החודשים הראשונים.

איציק קלדרון, מנכ"ל מיה דיינמיקס, מסר: "אנו ממשיכים לפעול להשגת הסכמי הפצה בינלאומיים בשווקי היעד שלנו בהתאם לתוכנית האסטרטגית של החברה, זאת במקביל להשגת תקנים נוספים והמשך פיתוח ושיפור מוצרי החברה.
ה-Mai Four הינו כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד לצורך התניידות של יחידים בתוואי שטח שונים, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית בעלת פטנטים במערכת ההיגוי והמתלים, המתאים לשימושים שונים הן בעולמות האכיפה והביטחון והן בסקטור הפרטי, ככלי לחובבי ספורט ואקסטרים, לעסקים בתחום התיירות והאטרקציות ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה