רכב

טסלה מעצבנת את הנהגים: כמה זמן נאלצים להמתין לרכב?

זמן ההמתנה להזמנות של גרסאות ההנעה האחורית וארוכת הטווח של דגם Y היה ביום שני ארוך יותר בשבוע מאשר ביום שישי, כך הראה באתר של טסלה, הלקוחות זועמים ודורשים פיצוי
מערכת ice |  1
טסלה (צילום vecteezy, יוטיוב/ tesla)
טסלה כבר ציינה כי קיימים זמני המתנה ארוכים יותר עבור קונים פוטנציאליים של כמה גרסאות של דגם Y בסין, מה שאותת כי הורדת המחירים שהוכרזה ביום שישי עשויה לעורר את הביקוש בשוק השני בגודלו של יצרנית כלי הרכב החשמליים.
זמן ההמתנה להזמנות של גרסאות ההנעה האחורית וארוכת הטווח של דגם Y היה ביום שני ארוך יותר בשבוע מאשר ביום שישי, כך הראה באתר של טסלה. מניית החברה עלתה בכ-5% ל-118.96 דולר מוקדם ביום שני לאחר איבוד של 68% ב-12 החודשים האחרונים. ההמתנה החל מיום שני הייתה שבועיים עד חמישה שבועות בדגמים האלה. זמן ההמתנה עבור כל הגרסאות של הדגם 3 וגרסת הביצועים של הדגם Y נשאר על שבוע עד ארבעה שבועות החל מיום שני.

טסלה הורידה את המחירים ב-6% עד 13.5% ביום שישי בהנחות שהביאו כמה ממכוניותיה להתקרב לדגמים הנמכרים ביותר של BYD בצעד שאנליסטים קראו כסימן לכך שמלחמת מחירים עלולה להיווצר בזמן שבו הביקוש בסין דשדש.
בעלים סינים זועמים שקנו מכוניות טסלה בסוף 2022 והחמיצו את ההנחה הנוספת אמרו שהם מחכים לתגובה מהחברה לדרישתם לפיצוי כלשהו לאחר שלל הפגנות מאולתרות. נציג של טסלה אמר לרויטרס ביום שבת כי לחברה אין תוכנית לפצות את אותם קונים על הורדת מחירים שהם החמיצו. החברה לא הגיבה לבקשת תגובה ביום שני.
חלק מהקונים בסין אמרו שהם האמינו שההנחות הנוספות לא יגיעו. רבים גם חיפשו לנצל סבסוד ארצי של EV שפג בסוף השנה. התקשורת הממלכתית הסינית בחרה במידה רבה שלא לסקר את ההפגנות, שסרטונים מקוונים הראו שהתרחשו בערים כולל בייג'ין, שנזן, צ'נגדו ושיאן. רויטרס הייתה עדה להפגנה במתקן של טסלה בשנחאי.
"אני מתבייש בגלל שהם מפגינים אחרי שטסלה הורידה את המחירים", הגיב בלוגר חוקים פופולרי בשם "משבי רוח" ברשתות החברתיות שלו Weibo. בנפרד, טסלה החלה להציע הנחות לקונים בסינגפור החל מיום שני שהסכימו לרכוש מלאי קיים, והוסיפו את השוק הזה לסין, דרום קוריאה, יפן ואוסטרליה לאלו שבהם היא הציעה תמריצים חדשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה רק טוב לרוכשים, בסופו של דבר בשידרוג ישלמו פחות. (ל"ת)
    אבי 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור