רכב

נהג מטרונית דרס והרג נערה בחיפה - ונמלט מהמקום

נערה צעירה בת 18 נהרגה הלילה לאחר שנדרסה על ידי לפחות שתי מטרוניות בעיר חיפה. נהג המטרונית שפגעה בה בפעם הראשונה נמלט מהמקום ונעצר שעות לאחר מכן. האירוע נמצא בחקירה
מערכת ice |  1
מטרונית (צילום פייסבוק/ מטרונית)
הקטל בכבישים ממשיך ללא הפרעה. אמש התרחש מקרה חריג וקשה בחיפה בשעות הקטנות של הלילה. באזור השעה 2 בלילה נערה צעירה בת 18 חצתה את הכביש דרך מסלול המטרונית באזור בתי הזיקוק. מטרונית שעברה שם דרסה אותה והנהג נמלט מהמקום.
צוות מד"א נקרא למקום לאחר שכנראה מטרונית נוספת דרסה אותה והצוות נאלץ לקבוע את מותה של הנערה במקום. המשטרה פתחה במצוד אחר הנהג הראשון שפגע ועצרה גבר בן 39, תושב שפרעם. בעת זו לא ברור האם היה רקע נוסף ומכוון לתאונה זו, או שהנהג נמלט רק עקב בהלה. 
תאונות מסוג זה מתרחשות באופן מעוט יחסית בהקשר של שירות המטרוניות בחיפה, אשר פועל כבר קרוב לעשר שנים. התאונה האחרונה שעירבה מטרונית התרחשה בשנת 2015.
מקרה זה הוא לא היחיד שהתרחש אתמול. הולכת רגל בשנות ה-70 בעיר אשדוד נהרגה אמש לאחר שנפגעה ממשאית בצומת בעיר וגבר כבן 30 נהרג בתאונה בין משאית לרכב פרטי באזור עפולה. האירועים הללו מגיעים בצל האלימות הרבה בכביש שלא גורעת ממקרי מוות טראגיים ומיותרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נורא ! מסכנה הנערה. תהא לה מנוחת עדן. (ל"ת)
    Yif 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור