רכב

מדריכת הטיסה נהרגה בהתרסקות: "חיה את החלום"

חבריה של מדריכת הטיסה הצעירה שמתה בהתרסקות מטוס בווירג'יניה ביום חמישי, אמרו שחלום חייה היה להיות טייסת מסחרית, וכינו אותה אגדה על כך שעבדה לקראתו

מערכת ice | 
הטייסת שנהרגה בהתרסקות המטוס (צילום אינסטגרם)
ויקטוריה תרזי איזבל ליונגמן בת ה-23 מתה בהתרסקות מטוס כאשר סטודנטית בת 18 לטיס שהיא הדריכה משכה את המטוס הקטן בזווית תלולה מדי בהמראה - מה שגרם למטוס להיעצר ולצנוח ממרחק של כ-30 מטר.
"אני זוכר שכשפגשתי אותה לראשונה, זה כל מה שהיא אי פעם רצתה לעשות. היא רצתה להיות טייסת מסחרית", אמר צ'רלי הדסון, ששיחק טניס עם ליונגמן באוניברסיטת המפטון.
ליונגמן, שהגיעה משבדיה, למדה באוניברסיטת המפטון בווירג'יניה וקיבלה את רישיון הטיס שלה במרץ 2021, ואחריה את רישיון מורה הטיסה שלה באפריל האחרון.
שותפתה לשעבר לקולג' בהמפטון, מיאנה מאברי, אמרה שהיא גאה בה על כך שהלכה אחרי חלומותיה ולעתים קרובות הייתה מתפארת בהישגיה בפני סטודנטים אחרים.
"לדעת 'היי, השותפה שלי לדירה היא אגדה - לא אגדה בהתהוות, אלא אגדה'", אמרה מאברי. "זה היה כל כך ראוי לשבח וכל כך מתגמל לראות את החלומות שלה הופכים למציאות." ליונגמן תיעדה את "המסע שלה להיות טייסת חברת תעופה" בחשבון האינסטגרם שלה "viktoriathepilot", שם שיתפה תמונות וסרטונים מתא הטייס.
"היא הייתה פשוט... נשמה כל כך טהורה ונראתה כל כך תמימה", אמרה הדסון. "האופן שבו היא מציגה את עצמה ברשתות החברתיות... היה איך שהיא הייתה באופן אישי.
מאברי אמרה ששותפתה לשעבר לדירה הייתה אהובה על כל מי שפגשה באוניברסיטה.
הצעירים האחרים שהיו על המטוס, סטודנטים כיום באוניברסיטת המפטון, נלקחו למרכז הרפואי האזורי ריברסייד עם פציעות חמורות. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה