רכב

ג'נרל מוטורס מאיימת על טסלה: רכב חשמלי חדש נכנס לשוק

בהתמודדות עם טסלה המנוהלת על ידי אילון מאסק, יצרנית הרכב ג'נרל מוטורס הכריזה על מכונית חשמלית בשוק המוני שתעלה רק 30,000 דולר

מערכת ice |  1
גנרל מוטורס (צילום יחצ)
"אנו נמצאים בנקודת מפנה שבה רכבים חשמליים יהיו הבחירה המרכזית עבור הדור הבא של לקוחות ו-Equinox EV יוביל את התשלום עבורנו", אמרה מרי בארה, יו"ר ומנכ"לית ג'נרל מוטורס. "עם הגמישות של פלטפורמת Ultium של ג'נרל מוטורס, אנו מביאים לשוק רכבים כמעט בכל נקודת מחיר ולכל מטרה", אמר בארה בהצהרה ביום חמישי.
עם מחיר התחלתי של כ-30,000 דולר על דגם ה-1LT, ה-Equinox EV מחבר את שברולט לסגמנט הרכבי שטח הקומפקטיים הקריטי וצפוי להיות הרכב החשמלי המשתלם ביותר בקטגוריה שלו.
 
"שברולט כעת יכולה להציע מגוון רחב של רכבים חשמליים", אמר סקוט בל, סגן נשיא שברולט. "אנחנו מכירים את לקוחות משאיות ורכבי שטח טוב יותר מכל אחד ותיעלנו את התובנה והחוויה הזו לתוך רכבי החשמל החדשים שלנו."
שברולט מסרה כי היא מחויבת להפוך את המעבר לרכבים חשמליים באופן חלק, עם תמיכה לנהג כגון ניווט זמין ותכנון מסלול דרך אפליקציית MyChevy, המסייעת באיתור ותווית מסלולים לתחנות טעינה. "ל-Equinox EV יש את היכולת לקחת אותך לאן שאתה רוצה להגיע, את המרווח בחלל הרכב לנוסעים ולציוד שלך, וטכנולוגיה לעשות את הכל בנוחות ובביטחון", אמר בל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי קונה דבר כזה?
    דן 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נראה כמו שריד מימי הדינוזאורים. מי קונה היום רכב בנזין לא חשמלי עם מראה מיושן וכבד שאין לו טיפת יכולת שטח או התנהלות עירונית עם עיצוב כמו המיניואן של ביואיק משנות התשעים?
    סגור