רכב

מובילאיי ערכה ניסוי של הרכבים האוטונומיים שלה במיאמי

כחלק מניסיונות החברה לבדוק את איכות הרכבים האוטונומיים שלה בתנאי תנועה לא פשוטים, מובילאיי ערכה ניסויים בעיר בפלורידה ובנוסף עשתה זאת גם בשטוטגרט שבגרמניה
מערכת ice | 
מובילאיי בניסוי במיאמי (צילום מובילאיי האתר הרשמי)
כשמדברים על רכבים אוטונומיים, רבות עולה השאלה כיצד רכב כזה מצליח להשתלב גם בנסיעה עירונית, כזו שמצריכה תשומת לב לעוד רכבים רבים שנמצאים על הכביש. על הסוגייה הזו בדיוק עובדת בימים אלה חברת מובילאיי, שהתחילה לבצע ניסויים ברכבים האוטונומיים שלה במיאמי בארה"ב ובשטוטגרט בגרמניה. 
מעבר לתדמית של מכוניות אקזוטיות המשייטות ברחובות ספוגי שמש, הנהיגה במרכז מיאמי מאופיינת בעומסים כבדים, עם תנועה משמעותית של הולכי רגל, רוכבי אופניים, אפילו סקייטבורד וגלגיליות.
שטוטגרט, מלבד העובדה שהיא ידועה כמקום הולדתו של הרכב וכמרכז מרכזי של תעשיית הרכב העולמית - מציגה שילוב מורכב של נופים תלולים ונהיגה בכבישים מהירים עירוניים, כפריים ומהירים (לעיתים קרובות אפילו נטולי הגבלת מהירות).
המיקומים האחרונים הללו מצטרפים לתוכניות בדיקת AV שלנו שהושקו בעבר בדטרויט, ניו יורק, ירושלים, תל אביב, מינכן, פריז, טוקיו ושנגחאי. עם התוספת של מיאמי ושטוטגרט, למובילאיי יש תוכניות בדיקה בעשר ערים בשש מדינות על פני שלוש יבשות ברחבי העולם.
 
"מובילאיי מרחיבה את בדיקות ה-AV שלה באמצעות הוספת מיקומים חדשים", מציין יוהן יונגווירת', סגן נשיא לניידות כשירות (Maas) בחברת Mobileye. "הוספת מיאמי ושטוטגרט לתוכנית הבדיקות שלנו מייצגת מחויבות להבטחת, בראש ובראשונה, בטיחות, ושנית, חווית רוכב 'איכותית', ובו בזמן מחזקת את הבסיס למסחור בקנה מידה גדול של שירותי ניידות אוטונומית ברחבי העולם על ידי התמודדות והתמודדות עם תרחישי נהיגה רחבים ומורכבים, חוקי תנועה ותנאים ייחודיים בערים שונות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה