רכב
נהגי המוניות בישראל מרוויחים בענק: מי לא ישלם עמלה יותר?
יאנגו טקסי יוצאת עם מסלול הטבות ייחודי לנהגים, עם הקלות משמעותיות בעמלות תחת הססמא: "יותר נסיעות - 0 עמלות". במסגרת המסלול, נהגים שיבצעו מעל 50 נסיעות בשבוע ייהנו מתנאים משופרים באופן משמעותי. החל מהנסיעה ה-51, לא תיגבה עמלת יאנגו כלל
חברת יאנגו טקסי, אפליקציית שירות המוניות מהמובילות בישראל, משיקה מסלול הטבות ייחודי לנהגי המוניות, במטרה להקל עליהם בתקופה של יוקר מחייה מתמשך ועלייה חדה בהוצאות היומיום. המסלול החדש נועד לתת לנהגים הזדמנות לשפר את רווחיותם תוך שימור תנאי עבודה גמישים ואטרקטיביים, במיוחד לאור המעמסה הכלכלית שמכבידה עליהם.
במסגרת המסלול, נהגים שיבצעו מעל 50 נסיעות בשבוע ייהנו מתנאים משופרים באופן משמעותי. החל מהנסיעה ה-51, לא תיגבה עמלת יאנגו כלל – הנחה שמאפשרת לנהגים להרוויח את מלוא הסכום מנסיעות אלה.
בנוסף, בין הנסיעה ה-35 ל-50, תינתן הנחה של 50% על עמלת יאנגו, מה שמקל על הנהגים להגדיל את רווחיהם ככל שהם מבצעים יותר נסיעות. יתר על כן, נסיעות עסקיות דרך שירותי העסקים של יאנגו טקסי יהיו פטורות לחלוטין מעמלה, צעד נוסף שתורם לרווחיותם של הנהגים ומאפשר להם לנהל הכנסה גבוהה יותר.
לדברי גל בן צבי, מנהל פעילות יאנגו טקסי בישראל, המסלול החדש אינו רק תגובה לצרכים של נהגי המוניות אלא גם הצהרה ערכית על מחויבות החברה לשותפיה לדרך. "בזמן שהמתחרים מעלים מחירים לנהגים המכבידים על שגרת העבודה שלהם, אנחנו בחרנו להקשיב ולהבין את המצוקות האמיתיות של הנהגים," אמר בן צבי. "יוקר המחייה ממשיך להכביד על האוכלוסייה כולה, ונהגי המוניות חווים את זה בעוצמה רבה – עליית מחירי הדלק, התחזוקה השוטפת וההוצאות השונות מקשות עליהם לסגור את החודש. המסלול החדש שלנו הוא הדרך להעניק לנהגים את ההזדמנות לשפר את רווחיותם ולהקל עליהם בתוך המציאות המאתגרת הזו."
עוד ב-
המסלול החדש מהווה חלק מתפיסה רחבה יותר של יאנגו טקסי, ששמה לה למטרה לשמש לא רק פלטפורמת נסיעות טכנולוגית מתקדמת, אלא גם שותפה אמתית של הנהגים ושל הקהילות שבהן היא פועלת. המהלך מבטא את חזון החברה לתמוך בנהגים, לעמוד לצידם, ולהיות גורם שיקדם את רווחיותם ואיכות חייהם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה