רכב

דן, אגד או מטרופולין: זו חברת האוטובוסים שמובילה במדד השירות

חברת התחבורה הציבורית "אגד" רושמת הישג ענק: דורגה במקום הראשון בשירות הנוסעים עם ציון מפעיל של 83.85 לעומת ממוצע ארצי של 72.73. מנכ”ל קבוצת אגד, גלעד ריקלין: "הציון הגבוה שקיבלנו משקף את מחויבותנו לשירות איכותי לציבור הנוסעים"
מערכת ice |  2
שיבושים בתחבורה הציבורית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשבוע שעבר רשמה חברת התחבורה הציבורית "אגד" הישג מרשים, זאת לאחר שדורגה במקם הראשון בשירות הנוסעים מבין חברות האוטובוסים הגדולות בישראל עם ציון מפעיל של 83.85 לעומת ממוצע ארצי של 72.73. 
אותו ממצא מרשים נחשף על ידי הדו"ח של משרד התחבורה, אשר מתמקד בציוני השירות של חברות התחבורה הציבורית למחצית הראשונה של שנת 2024. הדו”ח כולל מדדים שונים הבוחנים את איכות השירות לנוסעים, ומציב את אגד בראש הרשימה בזכות השיפור המשמעותי שהציגה באיכות השירות, ובכלל זה אמינות השירות, עמידה בלוחות הזמנים, שביעות הרצון של נוסעיה ומחויבותה לסטנדרטים בלתי מתפשרים. 
כידוע, אגד היא החברה המפעילה את מספר האשכולות הגבוה ביותר בישראל, 28 במספר, והיא מובילה בציון שביעות הרצון של הנוסעים, על פני הממוצע הארצי ואף על פני שאר החברות הגדולות.
על פי הדו"ח, אגד מובילה מבין החברות הגדולות אף בשיעור הביצוע של הנסיעות, כאשר היא ביצעה בפועל 99.26% מהנסיעות - בעוד שבאגד 0.74% מהנסיעות לא בוצעו, הממוצע הארצי עומד על פי 2 מכך, עם 1.53% אי-ביצוע.
מנכ”ל קבוצת אגד, גלעד ריקלין: "הציון הגבוה שקיבלנו משקף את מחויבותנו לשירות איכותי לציבור הנוסעים. זוהי תוצאה של השקעה יום-יומית והקפדה על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אגד ממשיכה לחתור לשיפור השירות ולספק לנוסעיה חווית נסיעה חדשנית, נעימה בטוחה ונוחה. אני רוצה להודות לכל עובדי אגד על המסירות שלהם ועל תרומתם המשמעותית להצלחה הזו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ציון
    שולי 11/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההישג לא בזכות המנהלים
    סגור
  • 1.
    הציון של אגד יותר גבוה מהנכתב
    חגי 11/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הציון של אגד הוא 83.85 ולא 83.35. תבדקו....
    סגור