רכב

רכבת ישראל בבשורה אדירה: זו התחנה שתפתח ב-13.10

רכבת ישראל מודיעה על חידוש השירות בתחנות קרית חיים ומגדל העמק-כפר ברוך החל מיום ראשון (13.10.24). עוד מציינים ברכבת כי הם ממשיכים לפעול כל העת לחידוש השירות בתחנות נוספות וצמצום השפעות כתוצאה מהמאמץ המלחמתי והמצב הביטחוני.
מערכת ice | 
הקטאר של רכבת ישראל (צילום דוברות רכבת ישראל)
רכבת ישראל מודיעה על חידוש השירות בתחנות קרית חיים ומגדל העמק-כפר ברוך החל מיום ראשון (13.10.24); זאת הודות לצעדים שננקטים בחברה לצמצום האתגרים כתוצאה מהמאמץ המלחמתי והמצב הבטחוני
רכבת ישראל מודיעה על חידוש השירות בתחנות קרית חיים ומגדל העמק-כפר ברוך החל מיום ראשון (13.10.24). עוד מציינים ברכבת כי הם ממשיכים לפעול כל העת לחידוש השירות בתחנות נוספות וצמצום השפעות כתוצאה מהמאמץ המלחמתי והמצב הביטחוני
 .
כמו כן, ברכבת ממליצים להתעדכן אודות שינויים בתנועת הרכבות וזמני הנסיעה במוקד השירות הטלפוני (*5770), אתר האינטרנט, או היישומון, זאת כדי לא להקלע למצב לא נעים.
רק בשבוע שעבר, בשל גיוס מילואים נרחב של אנשי אבטחה, הודיעו ברכבת ישראל כי תיסגרנה החל מיום ראשון 6.10.24 באופן זמני ועד הודעה חדשה התחנות הבאות. התחנות אשר תיסגרנה תועדפו על בסיס מספרי נוסעים, קרבתן לתחנות רכבת חלופיות שתישארנה פעילות ושיקולי שירות נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה