רכב

קטנוע חשמלי חדש מבית BMW: העתיד של הניידות העירונית כבר כאן

דלק מוטורס מציגה את ה- CE 40 של BMW במתחם חדש, קטנוע חשמלי עם עיצוב עתידני, ביצועים מרשימים וטכנולוגיות קישוריות מדהימות, שמבצע מהפכה בניידות העירונית
מערכת ice | 
צילום יחצ דלק מוטורס
דלק מוטורס פותחת דלתות למתחם חדש, הכולל ארבע קומות שבהן היא מציגה את המותגים, BMW, MINI, פורד ומאזדה. אחד ממוקדי המשיכה המרכזיים במתחם הוא הקטנוע החשמלי והחדש של מותג הרכבים ב.מ.וו, ה-CE 40 .
ה-CE 40, אינו סתם עוד קטנוע – הוא מגדיר מחדש את הדרך שבה רואים את הניידות העירונית. עיצובו עתידני עם קווים נקיים ואלמנטים דיגיטליים מתקדמים שמציב רף חדש בתחום.
הקטנוע מצויד בטכנולוגיות קישוריות מתקדמות, המאפשרות למשתמשים לשמור על קשר עם חברים ולתכנן את המסלול הבא בלחיצת כפתור. בנוסף לכך, הוא מציע ביצועים מרשימים עם מנוע חשמלי עוצמתי של 42 כוחות סוס, המעניק תאוצה מ-0 ל-50 קמ"ש בתוך 2.6 שניות בלבד.

CE 40 (צילום: יח"צ)
טווח הרכיבה של הקטנוע הוא 130 ק"מ ומתאים לשימוש יומיומי וגם טיולים בסופי שבוע. טעינת הסוללה, עם קיבולת של 8.9 קוט"ש, מתבצעת בקלות: מ-0% ל-100% תוך 4 שעות ו-20 דקות, וטעינה מהירה מ-20% ל-80% שנמשכת רק 45 דקות.
הקטנוע, מגיע עם עיצוב מרהיב בגימור כחול וכולל מושב צף בצבע אפור-כתום, קווים נקיים ומערכות בטיחות מתקדמות. הוא מצויד במערכות בקרת יציבות ובלימה מתקדמות, ובארבעה מצבי רכיבה שונים המאפשרים התאמה אישים לביצועים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה