רכב

תחנות הרכבת תחת מתקפת סייבר חריגה: הנוסעים בפאניקה מוחלטת

מתקפת סייבר רחבת היקף וחריגה במיוחד הכתה היום (חמישי) ב-19 תחנות רכבת ברחבי בריטניה, כאשר 10 מהן רק בלונדון. התוקפים השתלטו על הרשת האלחוטית ושלחו מסרים מאיימים: "אנחנו אוהבים אותך אירופה. זו רק טעימה קטנה ממה שהולך לקרות"
מערכת ice |  1
מתקפת סייבר (צילום shutterstock)
מתקפת סייבר רחבת היקף וחריגה במיוחד הכתה היום (חמישי) ב-19 תחנות רכבת ברחבי בריטניה, כאשר 10 מהן תקפו את עיר הבירה של אנגליה, לונדון.
על פי דיווחים בתקשורת המקומית, נוסעים שניסו להתחבר לרשת אלחוטית אלחוטית ציבורית במרכזי התחבורה הגדולים של בריטניה, נתקלו במסך שדיווח על האיסלמיזציה של אירופה ועל התקפות טרור באירופה, מה שעורר בהלה ענקית בקרב הנוסעים.
למעשה, אותם פורצים, שזהותם עדיין אינה ברורה, פרצו לפלאפונים של הנוסעים שניסו להתחבר לרשת האלחוטית, ופרסמו שם הודעות חריגות במיוחד שיצרו בהלה גדולה, עם משפטים כמו "אנחנו אוהבים אותך אירופה" ו"זו רק טעימה קטנה ממה שהולך לקרות".

זו ממש לא הפעם הראשונה שמתקפת סייבר משבשת את הרכבות באירופה. רק לפני חודשיים, שעות ספירה לפני פתיחת המשחקים האולימפיים בפריז, מערך הרכבות המהירות של המדינה סבל משיבושים קשים במיוחד, שנגרמו מפעולות חבלה – בהם מעשי הצתה ומתקפת סייבר ששיבשה את התנועה וגרמה לכאוס גדול בתחבורה הציבורית בעיר.

הפגיעה במערך הרכבות הייתה שעות לפני טקס הפתיחה של האולימפיאדה בפריז – אולימפיאדה שהתקיימה בצל איומי טרור וחשש מפיגועים, כאשר החששות הללו נמשכות באירופה מאז ואף עולות כעת מדרגה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אירופה מתחילה לשלם את מחיר האיסלמיזציה
    גדעון 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    חשבו שהמזרח רומנטי? אז חשבו.
    סגור