רכב

הזמר הלוהט בישראל מתפנק בענק: זה הרכש שקנה במיליון שקל

הרכב החדש של מור, אחרי ההצלחה הגדולה של השיר 'מושפעת' שכתב לו הקומיקאי אסף יצחקי, הוא מרצדס G קלאס, שנת 2021, בשווי של כמיליון שקל בסך הכל, מדובר ברכב שלא מעט סלבס נהגו בו בשנים האחרונות, זכור מהם גם עומר אדם
מערכת ice |  1
זמר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רק לאחרונה הזמר מושיקו מור היה בכותרות בשל הפרידה מהזמר ליאור נרקיס, כאשר על פי כתב מאקו גיל משעלי אירע "פיצוץ" בין ליאור נרקיס ומושיקו מור, כאשר הראשון חסם אותו באינסטגרם, אבל כעת מור מרשה לעצמו להתפנק.
הרכב החדש של מור, אחרי ההצלחה הגדולה של השיר 'מושפעת' שכתב לו הקומיקאי אסף יצחקי, הוא מרצדס G קלאס, שנת 2021, בשווי של כמיליון שקל בסך הכל, מדובר ברכב שלא מעט סלבס נהגו בו בשנים האחרונות, זכור מהם גם עומר אדם.

כזכור, בתחילת החודש שעבר ליאור נרקיס ומושיקו מור הפסיקו את שיתוף הפעולה ביניהם ומפרידים כוחות. על פי הדיווח של מאקו, השניים כבר לא עובדים יחד זה מספר חודשים, אבל בסביבתם של שני הזמרים הכחישו עד היום את השמועות על פרידה.
הם סוף-סוף אישרו את השמועות, במקרה או לא, עם הוצאתו של האייפי החדש של מור, TOP FIVE. כזכור, מור חתם אצל נרקיס בשנת 2019, קצת לפני הקורונה וקצת אחרי הפריצה של מור עם להיטי השטח "טיפוס של חורף" ו"זאב בודד". 
השניים הוציאו יחד את השיר "אחי" בשנת 2019 ו"בנים וגם בנות" בשנת 2020. חלק מהשירים בפרויקט החדש של מור עדיין ייצאו כחלק מהחוזה המשותף וחתומים עליהם "נרקיס ייצוג וניהול", החברה שבבעלותו של הזמר המצליח ליאור נרקיס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בסוסיתה גם תגיע לאילת
    אש 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די עם ניכור העיניים לכולם. מה יש? פגו רנו או כל רכב אחר כמו למרבית המשפחות כבר לא טוב? רוצה להשוויץ? תרום סכום יפה למטרה שראויה בעיניך ופרסם את הקבלה.
    סגור