רכב

חברת הענק הישראלית חושפת שת"פ עם יצרנית הרכב המצליחה

חברת סייברוואן הישראלית, המייצרת פתרונות בטיחות בתחום הרב ממשיכה להתרחב. החברה הודיעה על פיילוטים שיערכו במקסיקו, במהלכם תשולב המערכת שהיא פיתחה בעשרות אוטובוסים במדינה. אורי גלבוע, מנכ"ל סייברוואן: "אנו גאים מאוד בשיתוף הפעולה שלנו עם וולוו"
מערכת ice | 
סייברוואן (צילום איציק בירן)
לאחר שהמנייה שלה טסה ב-90% מתחילת השנה, סייברוואן (SaverOne) הישראלית העוסקת בפתרונות בטיחות בתחום הרכב, חושפת את המהלך הבא שלה במסגרתו, תרחיב את פעילותה מעבר לים ותבצע ארבעה פיילוטים בשני מוקדים במקסיקו.
סייברוואן, הודיעה היום (שלישי), שבהמשך לסכם שחתמה עם קבוצת וולוו במרץ השנה, היא תבצע ארבעה פיילוטים חדשים עם לקוחות וולוו אוטובוסים במקסיקו. ההסכם שנחתם מאפשר התקנה מראש של פתרון הבטיחות שהחברה פיתחה באמצעות שילובו בקו הייצור של וולוו מצד אחד והתקנתו לאחר המכירה מהצד השני. וולוו אוטובוסים היא חברת בת של יצרנית הרכב השוודית הגדולה קבוצת וולוו, והיא נחשבת לאחת מיצרניות האוטובוסים הגדולות בעולם.
במסגרת הפיילוטים 20 אוטובוסים יצוידו במערכת שסייברוואן פיתחה, אשר שנועדה למנוע באופן אקטיבי הסחת דעת של נהגי האוטובוסים על ידי הטלפונים הניידים שלהם. הפיילוטים יתקיימו בשני אזורים במדינה בעיר הבירה מקסיקו סיטי ומונטריי.
אורי גלבוע, מנכ"ל סייברוואן, התייחס לפרטים ומסר בתגובה: "אנו גאים מאוד בשיתוף הפעולה המתפתח שלנו עם וולוו אוטובוסים, יצרנית אוטובוסים גדולה ומובילה בתחום התחבורה. פיילוטים אלה במקסיקו הם הפירות הראשונים של הסכם ה-OEM האחרון שלנו עם קבוצת וולוו, והם מהווים צעד משמעותי קדימה בפעילויות המתמשכות של SaverOne בהתרחבות הגלובלית שלה. יתר על כן, הסכם OEM זה מספק פוטנציאל משמעותי להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם חברות בנות אחרות של וולוו ברחבי העולם".
גלבוע המשיך: "ארבעת הלקוחות החדשים הללו הם מפעילי אוטובוסים חשובים במקסיקו והפוטנציאל מהפיילוטים הללו הוא מאות אוטובוסים נוספים. הפיילוטים האלו הם הוכחה כי בשנת 2024, אנו מצליחים יותר ויותר להרחיב את הפעילות שלנו באזורים רבים, כולל אירופה, ארצות הברית ומקסיקו. אנו רואים פוטנציאל עצום נוסף בשיתוף הפעולה שלנו עם וולוו אוטובוסים, ואנו נרגשים מהאפשרויות שהוא טומן בחובו לעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה