רכב

דרמה בכביש 6: חסימות ופקקי ענק, 13 חשודים נעצרו

לאחר שנרשמה דרמה גדולה בכביש המרכזי בישראל, כביש 6, כאשר המשטרה חסמה את הכביש ואף הועלה מסוק שיסייע מהאוויר, לפני זמן קצר מסרה משטרת ישראל כי החשש לאירוע ביטחוני הוסר
מערכת ice | 
פקקים (צילום פלאש 90)
נוסעים רבים בכביש 6 הופתעו לפני זמן קצר (שני) לראות כי ישנה חסימת ענק באזור מחלף חורשים לכיוון צפון. מי שנותר מאחור בפקק התנועה שנוצר לא יכול היה לדעת על הדרמה שהתרחשה בכביש.
במהלך האירוע, עלה חשד לאירוע ביטחוני סמוך למחלף ובעקבות כך נפרסו שוטרי מרחב שרון ואגף התנועה על הצירים הראשיים. במהלך הפעילות המשטרתית החריגה, עצרו שוטרי תחנת ראש העין סמוך למחלף חורשים רכב הסעות ובתוכו כ 13 שוהים בלתי חוקיים והכביש נסגר לתנועה.
עוד אמרו במשטרת ישראל כי כלל נוסעי הרכב הועברו לחקירה ובנוסף, בחיפוש שביצעו השוטרים לא נתפס דבר. עוד הוסיפו במשטרה כי כעת כביש 6 נפתח לתנועה, והחקירה נמשכת.
לפני כן מסרה המשטרה כי "כביש 6 נחסם לתנועה ממחלף חורשים לכיוון צפון, בשל טיפול המשטרה בחשד לאירוע בטחוני". במשטרה הוסיפו בתחילת האירוע כי הרכב החשוד נעצר על ידי המשטרה, כלל יושבי הרכב נעצרו לחקירה, לצד בחינת הרכב על ידי חבלן משטרה". זאת לאחר שעלה חשד כי הרכב בו ישבו החשודים היה ממולכד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה