רכב

בלמעלה ממיליון שקל: הצעצוע היקר של ליאור נרקיס נחשף

נרקיס נצפה לאחרונה נוהג במרצדס מדגם 4MATIC S580 משנת 2022, רכב יוקרה שמחירו ההתחלתי עומד על לא פחות מ-1,451,000 שקלים
מערכת ice |  1
ליאור נרקיס (צילום טל עבודי)
ליאור נרקיס, הזמר הישראלי האהוב, עובר תקופה של שינויים דרמטיים בחייו האישיים. לאחר 15 שנות נישואין, נרקיס התגרש ועזב את ביתו המפואר בסביון למען דירה ביפו. אך למרות השינויים הגדולים, נראה כי הזמר לא ויתר על סגנון החיים היוקרתי שאליו הורגל, כפי שמעיד הרכב החדש שלו.
על פי TMI, נרקיס נצפה לאחרונה נוהג במרצדס מדגם 4MATIC S580 משנת 2022, רכב יוקרה שמחירו ההתחלתי עומד על לא פחות מ-1,451,000 שקלים. הבחירה ברכב זה מדגישה את הטעם המשובח של הזמר ואת יכולתו הכלכלית, גם בתקופה של שינויים אישיים משמעותיים.

המרצדס של נרקיס אינה סתם מכונית - היא יצירת מופת הנדסית. עם מנוע V8 טורבו-בנזין בעל 503 כוחות סוס, בשילוב עם מנוע חשמלי Mild Hybrid, הרכב מציע ביצועים מרשימים ביותר. היכולת להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 4.4 שניות בלבד, יחד עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות כמו מתלי אוויר והיגוי לסרן האחורי, הופכים את הנסיעה בה לחוויה יוצאת דופן של נוחות ועוצמה.
האם הרכב היוקרתי הוא ביטוי לרצון לשמור על תדמית מסוימת בעיני הציבור, או שמא זוהי פשוט העדפה אישית של אדם שרגיל לרמת חיים גבוהה? כך או כך, נראה כי למרות התהפוכות בחייו האישיים, ליאור נרקיס ממשיך לחיות ברמה גבוהה, לפחות כשמדובר בכלי הרכב שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה בפקקים באיילון אחרי הצהריים
    יקי 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן נתונים מרשימים של הרכב בחלוקת הרכוש הוא יאלץ להיפרד מ250 כוחות סוס ישאר לו חמור
    סגור