רכב

מחפשים רכב חדש? יד שנייה מעבריין ב-1.3 מיליון שקל

המשטרה ורשות המסים מעמידות למכירה פומבית הרכבים שהוחרמו וביניהם נמצאו דגמים מגוונים, החל מרכבי יוקרה כמו ב.מ.וו וג'יפ רנגלר, ועד רכבים עממיים יותר כמו טויוטה קורולה וסקודה אוקטביה. הפריט המרשים ביותר במבצע ההחרמות הוא ללא ספק מכונית הפרארי 812 סופר פאסט משנת 2020, ששוויה מוערך ב-1.3 מיליון שקל
מערכת ice | 
פרארי (צילום נתי שוחט פלש 90 אתר של פרארי)
מבצע נרחב של משטרת ישראל ורשות המיסים הוביל להחרמה מסיבית של כלי רכב מידי עבריינים במהלך השנה האחרונה. המבצע, שנועד לפגוע בתשתיות הפשע ולהרתיע עבריינים, כלל תפיסה של מאות כלי רכב, חלקם יוקרתיים במיוחד, ששימשו לביצוע פשעים חמורים כמו חיסולים, העברת סמים ואמצעי לחימה.
על פי הפרסום במאקו, בין הרכבים שהוחרמו נמצאו דגמים מגוונים, החל מרכבי יוקרה כמו ב.מ.וו וג'יפ רנגלר, ועד רכבים עממיים יותר כמו טויוטה קורולה וסקודה אוקטביה. הפריט המרשים ביותר במבצע ההחרמות הוא ללא ספק מכונית הפרארי 812 סופר פאסט משנת 2020, ששוויה מוערך ב-1.3 מיליון שקל.

הרכב היוקרתי, שהוחרם מידי עבריין לא מזוהה, צפוי לעורר עניין רב במכירה הפומבית הקרובה, כאשר חובבי רכבי היוקרה עשויים לנסות לרכוש אותו במחיר נמוך משמעותית ממחיר השוק.
קצין משטרה בכיר הסביר את חשיבות המבצע: "מדובר בכלי רכב בחלקם יוקרתיים מאוד ולא פעם אפשר למצוא מציאות". הוא הוסיף כי בשנים האחרונות חל שינוי בדפוסי הפעולה של העבריינים, כאשר "לא מעט עבריינים שוכרים כלי רכב בליסינג אבל בשנים האחרונות חברות רבות לא מוכנות להשכיר להם בגלל נזקים שנגרמים לכלי הרכב והסירוב של חלקם לשלם על הנזקים".
מינהל הרכב הממשלתי, האחראי על מכירת הרכבים המוחרמים, מציע כעת למכירה את כלל כלי הרכב שהוחרמו וחולטו באישור בית המשפט. המכירה הפומבית צפויה למשוך עניין רב מצד הציבור, הן בשל המחירים האטרקטיביים והן בשל ההזדמנות הנדירה לרכוש כלי רכב יוקרתיים במחירים מוזלים. עם זאת, המהלך מעורר גם שאלות אתיות לגבי השימוש ברכוש שנתפס מפעילות פלילית ומכירתו לציבור הרחב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה