רכב

רכבים חדשים בדרך לישראל: מהפכת ענק בדרך לכבישים

מותגים ויבואנים חדשים בדרך ארצה על פי רשימה שפרסם משרד התחבורה: היבוא של רכבי אינאוס על ידי UMI, יבואנית שברולט נכלל בפנים, אוטו חן הצטרפה לרשימת היבואנים של מקסוס הסינית, רי היי, המשווקת בסין גם תחת השם "יואנגוואנג", מביאה עמה ארבעה דגמים של רכבי יוקרה חשמליים, כולל מכונית מנהלים
מערכת ice |  1
ביטוח רכב-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שוק הרכב הישראלי עומד בפני מהפכה של ממש, עם כניסתם הצפויה של מותגי רכב חדשים, רובם מסין, לזירה המקומית. משרד התחבורה פרסם לאחרונה רשימה רשמית של מותגים ויבואנים חדשים, חושף תמונה מרתקת של השינויים הצפויים בענף. 
אחד הגילויים המפתיעים ברשימה הוא אישור היבוא של רכבי אינאוס על ידי UMI, יבואנית שברולט. על פי כלכליסט, למרות שהחברה דיווחה על כך לבורסה לפני שלוש שנים, רק עכשיו התברר כי היא אכן מחזיקה ברישיון היבוא הרשמי. מהלך זה צפוי להוסיף נדבך מרתק לשוק רכבי השטח בישראל, עם כניסתו של מותג יוקרתי ומוערך זה. במקביל, אוטו חן הצטרפה לרשימת היבואנים של מקסוס הסינית, יוצרת מצב ייחודי של כפילות ייצוג למותג בישראל, שכן UMI כבר מחזיקה בזיכיון זה.
חברת "המאגר" מרחיבה את פעילותה בצורה משמעותית, עם הוספת שני מותגים חדשים לצד SKYWELL הקיים. NEOMOR, המתמחה ברכבים עירוניים קטנים, ורי היי (ReHigh), חטיבת היוקרה של DAYUN הסינית, מצטרפים לרשימת המותגים של החברה. רי היי, המשווקת בסין גם תחת השם "יואנגוואנג", מביאה עמה ארבעה דגמים של רכבי יוקרה חשמליים, כולל מכונית מנהלים ברמת נוחות המתחרה במרצדס S קלאס ורכבי שטח חשמליים מתקדמים.
התפתחויות אלו משקפות מגמה רחבה יותר של התרחבות נוכחות היצרנים הסיניים בשוק הרכב הישראלי. מגמה זו מביאה עמה לא רק מגוון רחב יותר של כלי רכב, אלא גם טכנולוגיות חדשניות, במיוחד בתחום הרכב החשמלי. הכניסה המאסיבית של יצרנים אלה צפויה להגביר את התחרות בשוק, מה שעשוי להוביל להורדת מחירים ולשיפור השירות לצרכן הישראלי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רונלי הפסיכית
    אני טסה בחללית שלי 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביפ. ביפ.
    סגור