רכב

משרד התחבורה בבשורה ליבואני הרכב: זו ההחלטה שהתקבלה

משרד התחבורה יאפשר להאריך מועדי הרישום של מכוניות חדשות בארבעה חודשים כך שיוכלו להימכר עד סוף אפריל תחת תווית של "רכב חדש", זאת גם אם אותם רכבים אופסנו במחסנים יותר משנה
מערכת ice |  3
מכירת רכב (צילום freepik)
מלחמת חרבות ברזל השפיעה גם על ענף הרכב, זאת לאחר שדווח על נתוני מכירות חלשים בשלושת החודשים האחרונים. לאור זאת החליט משרד התחבורה לאפשר את רישומי הרכבים החדשים גם לתוך 2024 עצמה ויאריך את התקופה עד חודש אפריל, מדובר בתיקון לתקנות התעבורה אותן מפרסם משרד התחבורה, כך מדווח בכלכליסט.
למעשה ניתן יהיה למכור רכב יותר משנה ממועד הייצור שלו כמכונית חדשה ולא כמשומשת. לאור נתוני המכירות הנמוכים והביקוש הלא גבוה, פנו יבואני הרכב אל משרד התחבורה במטרה לקבל ארכה על מכוניות חדשות אשר נמצאות במחסנים של היבואנים ומועד פקיעת מכירתן הסתיים ונענו בחיוב.
עוד ציינו במשרד התחבורה כי יבואני הרכב ביטלו הזמנות שיועדו לשנת 2024 מה שיגרום למחסור ברכבים חדשים החל ממאי הקרוב, זה כאמור בעקבות הרכבים שעדיין נותרו במחסני היבואנים אותם לא הצליחו למכור בשנת 2023. במשרד התחבורה טוענים כי שינוי התקנות יאפשר פיזור כמות הרכבים שנותרו במחסני היבואנים אל מול ביטול הזמנות היבואנים בעקבות המלחמה שצימצמו באופן ניכר את המלאים למכירה במהלך השנה הקרובה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מסכנים היבואנים
    אודי 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו קורסים אם לא היו עושים את זה. הכל קומבינות במדינה הזאת!!!
    סגור
  • 2.
    "רק" 4'חדשים???
    לבן 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה 4 חדשים? תאפשרו ליבואנים למכור מודל 23"גם ב2025.. או ב2026. וגם לתמחר גבוה יותר( מוגל "חדש יותר").... הרי המסכנים מפסידים כסף מעסקי מכוניות.... בושה וכלימה.
    סגור
  • 1.
    ידוע הקשר הון שלטון על חשבון האזרחים (ל"ת)
    טבי 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור