רכב

מהירות בסטייל: מזראטי השיקה במונטריי את רכב העל החדש שלה

מזראטי מציגה מכונית חדשה לחובבי נהיגה אניני טעם: ה- ה-GT2 Stradale, עם מהירות מקסימלית של מעל 320 קמ"ש, האצה מ-0 ל-100 תוך 2.8 שניות ועיצוב איטלקי
מערכת ice | 
Maserati GT2 Stradale (צילום Maserati)
שבוע הרכב של מונטריי 2024, גן עדן לחובבי רכבים שאין להם מגבלת תקציב, סיפק לנו עוד משהו לחלום עליו: מזראטי חשפה את מכונית העל החדשה שלה, ה-GT2 Stradale, עם מהירות מקסימלית של מעל 320 קמ"ש, האצה מ-0 ל-100 תוך 2.8 שניות וסטייל איטלקי. ל-GT2 Stradale יש מגוון רחב של אפשרויות התאמה אישית, כולל חבילות לשיפור ביצועים, עיצוב נועז, תוכן ייחודי תחת המותג Fuoriserie, ותצורות ספציפיות שהזמינות שלהן משתנה בהתאם לשוק. סמלת, היבואנית בישראל, כבר פתחה את הדגם להזמנות בארץ.
ה-GT2 Stradale לא הגיעה לבד למונטריי. ה-MC20 Icona, שיוצרה בסדרה מוגבלת של עשרים יחידות בלבד, מגיעה בצבעים הייחודיים לה, Bianco Audace Matte ו-Blu Stradale. הדגם הזה הוא מחווה למזראטי MC12 Stradale מ-2004, שנחשבת לאחת המכוניות התחרותיות והעוצמתיות ביותר של החברה, עם מנוע 12 צילינדרים שמקורו בפרארי. ה-MC12 נוצרה במיוחד לצורך אישור השתתפות בתחרויות GT בינלאומיות והייתה לגרסה הקיצונית ביותר של מזראטי מבחינת ביצועים.

ואילו ה-MCXtrema הוצגה לראשונה בשנת 2024 בשבוע הרכב במונטריי וצפויה לקחת חלק באירוע בלעדי נוסף ב-18 באוגוסט במסלול WeatherTech בלגונה סקה, לציון מסירת הדגמים הראשונים מתוך 62 שייוצרו בסך הכול. המכונית נועדה לשימוש במסלול בלבד, מגיעה עם מנוע המפיק 730 כ"ס ועיצוב בלתי מתפשר. ה-MCXtrema מיועדת לקהל נבחר של חובבי ביצועים טכניים ברמה הגבוהה ביותר ונחשבת כיום למכונית המסלול החזקה ביותר של מזראטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה