רכב

סוף לחסימות הכבישים? זה הפתרון הטכנולוגי שיקל על אלפי נהגים

משרד התחבורה בשוויץ הציג לאחרונה גשר מודולרי הניתן להרכבה על גבי כביש קיים, שמאפשר לפועלים לעבוד מתחתיו בזמן שהתנועה זורמת ללא הפרעה מעליהם. שווייץ ביצעה ניסויים עם הפתרון בעבר, ובגרסה המעודכנת של השנה, הגשר עבר שיפורים משמעותיים
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רוני שוצר)
משרד התחבורה בשוויץ הציג לאחרונה פתרון חדשני שמאפשר לבצע עבודות בכבישים מבלי להפסיק את התנועה או להפנות נהגים לדרכים חלופיות. הפתרון כולל גשר מודולרי הניתן להרכבה על גבי כביש קיים, שמאפשר לפועלים לעבוד מתחתיו בזמן שהתנועה זורמת ללא הפרעה מעליהם.
על פי הדיווח בישראל היום, בין היתרונות המרכזיים של הגשר החדשני הוא היכולת לצמצם בצורה משמעותית את שיבושי התנועה הגשר הזמני הותקן על הכביש המהיר A1 ליד ציריך, בין רכרסוויל ללוטרבך. במהלך העבודה, התנועה זרמה ללא הפרעה על גבי הגשר, בעוד העבודות בוצעו מתחתיו, מה שמנע את הצורך בסגירת נתיבים או הפניית רכבים לדרכים חלופיות.
 

שווייץ ביצעה ניסויים עם הפתרון בעבר, ובגרסה המעודכנת של השנה, הגשר עבר שיפורים משמעותיים. הרמפות הוארכו והשיפועים צומצמו, הודות למאמצים משולבים של מומחים פנימיים וחיצוניים, כולל מעבדות הפדרציה השווייצרית למדע וטכנולוגיה של חומרים ואיגודי תחבורה שונים. הגשר המעודכן מצליח לשאת רכבים מגוונים, כולל מכוניות ספורט ומשאיות גדולות.
 
עם אורך של 257 מטר, רוחב של 7.6 מטר וגובה של 4.6 מטר, הגשר תומך בתנועה במהירות של עד 60 קמ"ש ללא הגבלות. הפתרון החדש מאפשר לפועלים לעבוד בנוחות לאורך כל שעות היממה, ללא צורך בהפסקת תנועה או הסבת נהגים לדרכים חלופיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יחסמו את הכניסה לגשרשלא יוכלו לעבור עליו
    יעקב 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את זה המציאו לאנשים נורמלים לא לאנשי קפלן מה שמעניין אותם זה לשרוף את המדינה ולהלחליף את השלטון בכוח לא דרך הקלפי
    סגור