רכב

איש העסקים הישראלי והצעצוע החדש: הרכב המטורף שעולה לכביש נחשף

הסייברטראק, הטנדר החשמלי המהפכני של טסלה, סוף סוף נחת בישראל, וברק רוזן הוא הבעלים הראשון הרשום במדינה. זהו אירוע פורץ דרך, שכן משרד התחבורה ניסה תחילה למנוע את כניסת הרכב לישראל, בטענה שעמידותו לירי עלולה לשמש גורמים עוינים
מערכת ice | 
ברק רוזן מבעלי ישראל קנדה (צילום צילום מתוך אתר החברה)
איש העסקים שקיבל אישור חריג נחשף. בשבוע האחרון נרשם תקדים מרתק בענף הרכב הישראלי, כאשר טסלה סייברטראק - הרכב העתידני והשנוי במחלוקת של חברת טסלה - קיבל לראשונה מספר רישוי ישראלי. אירוע זה מסמן נקודת מפנה בסאגה מתמשכת בין יבואני רכב, משרד התחבורה, וטכנולוגיות רכב חדשניות. אבל מי הוא אותו אדם שקיבל באופן בלעדי וחריג כל כך את האישור?
הסייברטראק, הטנדר החשמלי המהפכני של טסלה, סוף סוף נחת בישראל, וברק רוזן הוא הבעלים הראשון הרשום במדינה. זהו אירוע פורץ דרך, שכן משרד התחבורה ניסה תחילה למנוע את כניסת הרכב לישראל, בטענה שעמידותו לירי עלולה לשמש גורמים עוינים. למרות זאת, הרכב הצליח לעבור את המשוכות הרגולטוריות ולהירשם באופן רשמי, מה שמסמן שינוי משמעותי בגישה לכלי רכב מתקדמים וייחודיים בישראל.

הסייברטראק, שנחשף לראשונה בנובמבר 2019, עבר מסע ארוך ומלא עיכובים עד להגעתו לשוק. החל ממחסור בשבבים ועד לעיכובים בפתיחת מפעלים, טסלה נאלצה לדחות את מועד הייצור מספר פעמים. רק בנובמבר 2023 החלו היחידות הראשונות להימסר ללקוחות ברחבי העולם, וכעת הגיע תורה של ישראל ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת הזו.
ברק רוזן שזוכה להיות הבעלים הראשון בישראל של סייברטארק, שגם קיבל אישור לעלות לכביש, הוא איש עסקים ישראלי, יזם, מייסד ובעלים של קבוצת קנדה-ישראל וקבוצת ישראל-קנדה, חברת הנדל"ן מהגדולות בישראל. הוא גם הבעלים של תיקון עולם-קנביט, הפועלת בחקר קנאביס רפואי וקנאביס.
חשוב לציין כי הרכישה בישראל נעשית בייבוא אישי, ולא דרך טסלה עצמה. זוהי נקודה מעניינת, שכן טסלה בדרך כלל מעדיפה למכור את רכביה באופן ישיר. הדבר מעלה שאלות לגבי אסטרטגיית החדירה של החברה לשוק הישראלי ומדיניות הייבוא של רכבים חשמליים מתקדמים לישראל בכלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה