רכב

הסוף לשימוש ברב קו בישראל? שיטת התשלום החדשה נחשפת

בהודעה שנשלחה ללקוחות האפליקציה פנגו נכתב: "נוסעים בתחבורה הציבורית? משאירים את הרב קו בבית ומצטרפים ללא עלות לשירות התחבורה הציבורית של פנגו. משלמים רק על המרחק שנוסעים וללא התחייבות מראש:"
מערכת ice | 
רב קו (צילום shutterstock)
רק בשבוע שעבר, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים בשיתוף עם משרד האוצר, החליט להאריך את ההטבה שמעניקה טיסות בחינם לאילת עד לסוף חודש אוגוסט. בנוסף, הוארכה הטבת הטענת הרב-קו חופשי חודשי לכל רחבי הארץ, בחינם, עד לתאריך 31 בחודש אוגוסט 2024, אבל כעת פנגו יוצאת במהלך חדש שישנה את התשלום בתחבורה הציבורית.
בהודעה שנשלחה ללקוחות האפליקציה, נכתב: "נוסעים בתחבורה הציבורית? משאירים את הרב קו בבית ומצטרפים ללא עלות לשירות התחבורה הציבורית של פנגו. משלמים רק על המרחק שנוסעים וללא התחייבות מראש!"
בינתיים, שירות הטענת הרב-קו בחינם פועל מתאריך 23 באוקטובר 2023 וניתן לכל המפונים שפונו בהחלטת ממשלה. המפונים יכולים לממש את הזכאות בעמדות שירות מיוחדות של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במוקדי המפונים ובמלונות.

עוד הוסבר בהודעה מטעם משרד התחבורה בראשות מירי רגב כי: "לפניות וקבלת מידע על העמדות ומיקומן ניתן לפנות למוקד משרד התחבורה 4515* ובאתר משרד התחבורה והבטיחות בדרכים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה