רכב

הרכבת הקלה בגוש דן מתעכבת: הקווים יפתחו באיחור של 5 שנים?

העבודות על קווים החדשים של הרכבת הקלה בגוש דן, הקו הירוק והקו הסגול, הואטו בתקופה האחרונה. לפיכך, פתיחת הקווים צפויה להתעכב ב-5 שנים, עד לשנת 2030. כעת, הפקקים יימשכו, התושבים יסבלו והעסקים ימשיכו להיפגע לתקופה ממושכת יותר
מערכת ice | 
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
העבודות על קווים החדשים של הרכבת הקלה בגוש דן הואטו בתקופה האחרונה, כאשר על פי נת"ע, העיכובים נוסעים בגלל מלחמת "חרבות ברזל". אחד הקווים לו כל הנוסעים בתחבורה הציבורית בישראל מחכים לו הוא הקו הירוק, שאמור לחבר בין ראשון לציון להרצליה, כשבדרך הקו יעבור מתחת לאדמה בתל אביב.
אלא שעל פי פרסום היום (חמישי) ב"גלובס" פתיחת הקו הירוק מתעכבת משמעותית, כמו גם פתיחתו של הקו הסגול. על פי הדיווח, תאריך הפתיחה של הקו הסגור, שאמור היה להיפתח במהלך שנת 2025, נדחתה נכון לשלב זה עד ל-2027.
כמו כן, גם פתיחתו של הקו הירוק, שאמור היה להיפתח ב-2025, נדחה רשמית עד לסוף שנת 2028. אלא שגורמים שמעורים בנושא סיפרו ל"גלובס" כי לא כך הם פני הדברים, וכי מדובר בתאריכים מאוד שאפתניים שקשה להאמין שיעמדו בהם. למעשה, אותו גורם טוען כי "הקו הירוק לא ייפתח לפני 2030".
בכך, העבודות על הרכבת, שפוגעות מאוד בנחת התושבים ובעסקים המקומיים, יימשכו לפחות עוד 2-3 שנים מהזמן שנקבע מראש, והנוסעים בתחבורה הציבורית בישראל עדיין לא יוכלו ליהנות מהקווים, שאמורים לעשות מהפכה בתחבורה הציבורית בגוש דן ולהקל על העומסים הכבדים שנוצרים בכבישים, שימשיכו לגדול כל עוד העבודות נמשכות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה