רכב

מכה לנהגים בישראל: זו הסיבה שמאות רכבים מורדים מהכביש

בסוף השבוע האחרון, 216 דוחו"ת נרשמו בגין חציית צומת באור אדום או ציות לתמרור, 44 נהגים נתפסו בשכרות אלכוהול/סמים, 12 נהגים נעצרו בגין עבירת תנועה חמורה, 435 כלי רכב נאסורו לשימוש או הושבתו בגין ליקויים ברכב או בגין עבירת תנועה חמורה
מערכת ice |  5
שוטר תנועה (צילום משה שי פלאש 90)
שוטרי ומתנדבי אגף התנועה, רשמו במהלך השבוע החולף 8,434 דו"חות תנועה במסגרת פעילות אכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות תנועה ובעיקר עבירות המהוות גורם לתאונות דרכים.
שוטרי ומתנדבי משטרת התנועה הארצית וסיירת האופנועים של אגף התנועה מבצעים אכיפה בעיקרי בכבישים הבין-עירוניים ובצירים בהן יש ריבוי תאונות דרכים, השוטרים מבצעים אכיפה גלויה וסמויה וחלק מהאכיפה נעשית ע"י מצלמות סטילס ומצלמות וידיאו המתעדות את העבירות. 

כך נראה פירוט עיקרי העבירות שנאכפו בשבוע החולף: 1,966 דוחו"ת נרשמו בגין שימוש בטלפון נייד. שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה מהווה היסח דעת ומגדיל משמעותית את הסיכוי למעורבות בתאונה. 1,525 דוחו"ת נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת. הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם.
כמו כן, 216 דוחו"ת נרשמו בגין חציית צומת באור אדום או ציות לתמרור, 44 נהגים נתפסו בשכרות אלכוהול/סמים, 12 נהגים נעצרו בגין עבירת תנועה חמורה, 435 כלי רכב נאסורו לשימוש או הושבתו בגין ליקויים ברכב או בגין עבירת תנועה חמורה. ע"פ הנותנים שבידי המשטרה מתחיל השנה נהרגו 265 בני-אדם בתאונות דרכים
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הורדת מכוניות
    ירון 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ו.,..,..?
    סגור
  • 4.
    אם הכסף היה חוזר לציבור היה בזה הגיון
    איל 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אבל מהרגע שהכסף הופך לחלק מתקציב המדינה זה ברור שהמטרה לא להציל חיים, אלא לפרנס את אוצר המדינה מרמים דוטרי תנועה ומתנדבים. מספרים להם שהם מצילים חיים.
    סגור
  • 3.
    משטרה
    מאיר 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הנהגים כספומט של כל הממשלות
    סגור
  • 2.
    מעט ומאוחר
    עד 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    איזה נתונים... , טיפ טיפה מהנעשה בכבישים בשיגרת יום יומית. כאיש משטרה לשעבר (ותודה עצומה על הלשעבר) הרגישות למתרחש הינו גבוה ואיכפתי והמראות נוראיות. לו היו משקיעים מעט מחשבה בפיקוד הבן גבירי ועל אף העומס והלחץ המטורפים על משטרתנו היה ניתן לבצע שיטור תנועתי בדרכים נוספות וחכמות ואולי להרתיע מלבצע עבירות תנועה , חלקן אף מסכנות חיים. לא רק חימוש "מציל חיים".
    סגור
  • 1.
    אבחנה מעניינת!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    79 70
    שמתם לב שמי שנוסע יותר מהר ממכם הוא מטורף ומי שנוסע יותר לאט ממכם הוא אידיוט-ג'ורג' קרלין סטנדאפיסט אמריקאי!!!!
    סגור