רכב

טסלה מסתבכת בצרות: אשמה במוות של רוכב אופנוע?

יצרנית המכוניות עומדת במרכזה של תביעה נוספת בשל מקרה מוות בארצות הברית. באפריל נהרג אדם נוסף בסיאטל. משפחת האופנוען שמת מטילה אחריות גם על הנהג, שהיה עייף ונהג למרות שלא היה כשיר לכך
מערכת ice | 
טסלה (צילום shutterstock)
משפחתו של רוכב אופנוע שמת בשנת 2022 לאחר התנגשות עם רכב של טסלה תובעת את החברה בארצות הברית. הוריו של האופנוען טוענים כי הנהג לא היה במצב כשיר לנהיגה וכן טוענים כי מערכות הבטיחות ברכב, טסלה מודל 3, לא היו מספיקות וגרמו לתאונה הקטלנית שהרגה את בנם. לנדן אמברי, בן ה-34, האופנוען שנהרג, נפגע ממכונית שהייתה במצב "טייס אוטומטי". 
לדברי התביעה שהוגשה העייפות של הנהג וחוסר התפקוד של מערכות הבטיחות ברכב הפכו את התאונה בה מת בנם לנמנעת לחלוטין. בארצות הברית בפרט וברחבי העולם בכלל נשמעות ביקורות חריפות על מצבי הנהיגה האוטומטית של מכוניות הטסלה. המשטרה בסיאטל דיווחה בחודש שעבר על רוכב נוסף שנהרג בתאונה שמערבת את מערכות הנהיגה האוטומטית של טסלה. 
טסלה לא הגיבה עדיין לתביעה שהוגשה נגדם, אך לאחרונה ישבה בהסכם פשרה עוד תביעה בארצות הברית. במקרה זה נהרג עובד אפל שנהג ברכב מסוג טסלה על כביש באזור סן פרננסיסקו. תאונה זו התרחשה בשנת 2018 ועירבה רכב מסוג מודל X.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה