רכב

הנהגים בירושלים משלמים ביוקר: חניון הענק בחינם נסגר

אחד החניונים הגדולים בירושלים, חניון המעלות", שממוקם במרכז עיר הבירה ולמעלה מעשור החניה בו היא בחינם, נסגר באופן רשמי ויעבור בקרוב לידיים פרטיות
מערכת ice |  1
חניה (צילום פלאש 90)
מכה לנהגים בירושלים: אחד החניונים הגדולים בעיר, "חניון המעלות", שממוקם במרכז עיר הבירה ולמעלה מעשור החניה בו היא בחינם, נסגר באופן רשמי ובימים האחרונים הוא פונה לחלוטין ונותר ריק ממכוניות.
על פי הדיווח הבוקר (שלישי) ב"מיינט", בכניסה לחניון כבר הוצבו שומרים, ושרשראות חוסמות את הכניסה אליו. שלטים שהוצבו במקום קוראים לנהגים שעדיין לא פינו את הרכבים שלהם לפנות את הרכב על מנת שלא ייגרר בקרוב.
בשלט שנתלה ב"חניון המעלות" על ידי עיריית ירושלים נכתב כי: "במגרש הזה מתוכננת בניית מתחם שישמש לצורכי השלוחה של האגף הקונסולרי של שגרירות הפדרציה הרוסית בישראל".
אז מה יעלה בגורלו של אותו חניון אתם שואלים? על פי הדיווח, ישנו שלט נוסף שהוצב במקום בו נכתב כי החניון יהפוך בקרוב להיות חניון פרטי בתשלום, וככל הנראה בימים אלה הוא יעבור שיפוץ כדי להתאים את עצמו, שכן מדובר בחניון בעייתי ועמוס מאוד. על כן, יש לעשות שינויים משמעותית בחניון מעלות, אך התלונות העיקריות של הנהגים ותושבי העיר הן לגבי ההתראה הקצרה שקיבלו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להבין זה חזירות של ראש העיר או שטח פרטי? (ל"ת)
    אטאב 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור