רכב

LG ודיסני פלוס מציגות: זה החידוש ברכבים שלכם

חברת LG Electronics משלבת את ערוצי דיסני+ בפלטפורמת התוכן לרכב שלה, המבוססת על מערכת ההפעלה webOS. "מעשירה ומגדילה את היצע שירותי התוכן המובחר הנגיש בפלטפורמת התוכן לרכב"
מערכת ice | 
סרטים מובילים בדיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
חברת LG Electronics משלבת את ערוצי דיסני+ בפלטפורמת התוכן לרכב שלה, המבוססת על מערכת ההפעלה webOS ובכך, מרחיבה LG עוד יותר את מגוון אפשרויות הצפייה המצוינות הזמינות בפתרון המידע והבידור שלה לרכב.
דיסני+ הוא שירות הסטרימינג הייעודי לסרטים ותוכניות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק ומותג הבידור סטאר. דיסני+ מציעה ספרייה נרחבת של קלאסיקות ואוסף הולך וגדל של יצירות מקוריות בלעדיות, כולל יצירות מקוריות קוריאניות כמו Moving, Big Bet, The Worst of Evil ו-A Shop for Killers. 
מערכת התוכן לרכב LG ACP מבוססת על מערכת ההפעלה webOS של LG, ומספקת גישה אינטואיטיבית למידע ושירותים חיוניים, כמו גם ממשק לאפליקציות פופולריות כולל Netflix, YouTube, TikTok, Baby Shark World for Kids, Stingray Karaoke, Play.Works, LG Channels, El דוראדו ו-Gold Tower Defence.
לדברי Eun Seok-hyun, נשיא חברת רכיבי הרכב של LG,  "תוספת ערוצי Disney+ מעשירה ומגדילה את היצע שירותי התוכן המובחר הנגיש בפלטפורמת התוכן לרכב של LG. נמשיך להציג פתרונות תוכנה ייחודיים המשפרים את חווית הרכב בדרכים מרגשות וחדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה