רכב

מותג רכב חדש נחת בישראל: בקרוב ייפתח אולם התצוגה היוקרתי

טירוף הרכבים החשמליים המגיעים מסין לא עוצר: מותג רכב חדש נחת בישראל ובקרוב יושק באולם תצוגה חדש שייפתח עבורו. המותג שיגיע הודות לחברת אי.וי.מוטורס, נציגתה של Arcfox בישראל 
מערכת ice |  2
הגעת הרכבים לישראל (צילום יח"צ)
מותג המכוניות החשמליות מסין Arcfox, לא מוכר בישראל בשל העובדה כי אינו משווק פה. עובדה זו הייתה נכונה עד לסוף השבוע האחרון, בו הגיע המשלוח הראשון של הדגמים הראשונים מבית היצרנית הסינית, שיתחרה בשלל הדגמים שהגיעו בתקופה האחרונה, וממשיך את טירוף הרכבים החשמליים המגיעים מסין ומשתלטים על כבישי ישראל.
היצרנית Arcfox תחל את פעילותה בישראל עם שני דגמים שיופצו על ידי חברת אי.וי מוטורס. תחילה ישווקו דגמי אלפא-T ואלפא-S, הראשון SUV מפואר בעל טווח נסיעה של 546 ק"מ, והשני סדאן מפואר ומרווח, בעל טווח נסיעה של 572 ק"מ. לדברי החברה, שני דגמים ראשונים אלו, מצוידים בכל מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמות, לרבות חניה אוטונומית, טעינה סופר-מהירה, עיצוב יוקרתי וחדשני, תקינה אירופאית ועוד.
אוהד זליגמן, יושב ראש חברת אי.וי.מוטורס התייחס להגעת הדגם לישראל וחשף בהתרגשות: "בתקופה הקרובה תפתח החברה אולם תצוגה ייעודי לרכבי Arcfox".

צילום: יח"צ
בידוע, תחילת שיווק הרכבים הסיניים בישראל מצטרף לדגמים רבים שנחתו בשנים האחרונות בארץ וממשיך את התנופה של מהפכת הרכבים החשמליים, שרבים זוקפים לזכותה של חברת טסלה, שהייתה הראשונה לשווק במסיביות את המכוניות החשמליות ולכבוש את ליבם של הנהגים.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ומה המחיר? (ל"ת)
    יפני 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עוד פח סיני (ל"ת)
    ירון 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור