רכב

עוקץ הרכבים הגדול נחשף: כך הצ'קים שלכם משמשים להונאה

שוטרי תחנת חיפה במחוז חוף פענחו פרשה של מירמה, תושב חיפה חשוד כי נהג לפנות לבעלי רכבים שהציעו את רכבם למכירה, בעיקר אנשים מבוגרים שחלקם ניצולי שואה והעביר אליהם צ'קים ללא כיסוי
מערכת ice | 
טרייד-אין (צילום shutterstock)
מקרה הונאה חדש נחשף. פוענחה פרשת עוקץ של רכבים שהוצעו למכירה. חשוד נעצר לאחר שקנה רכבים בצ'קים ללא כיסוי ועקץ בעיקר אנשים מבוגרים שנפלו קורבן לשיטה שהוציאה מהם כסף רב במרמה.
על פי ההודעה של המשטרה, שוטרי תחנת חיפה במחוז חוף פיענחו פרשה של מירמה , תושב חיפה חשוד כי נהג לפנות לבעלי רכבים שהציעו את רכבם למכירה  בעיקר אנשים מבוגרים חלקם ניצולי שואה והעביר אליהם צקים ללא כיסוי.

המשטרה מצאה כי לאחר שביצעו את העברת הבעלות הוברר כי הצ'קים ללא כיסוי. הרכבים ש"נקנו" במרמה נמכרו למגרשי רכב שונים באזור הצפון ונבדק החשד אם בעלי המגרשים שיתפו פעולה עם החשוד.
מעצרו של החשוד הוארך עד ליום 27/6/24  והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו בהתאם להתקדמות החקירה. בתאריך 16.6.24 התקבלה תלונה בתחנת שלם שבמחוז ירושלים, אודות פריצה לרכב חונה בירושלים, בסמוך לבית החולים הדסה הר הצופים. המתלונן מסר במשטרה כי כשהגיע לרכבו, הבחין כי חלון הרכב מנופץ וכי מהרכב נגנב רכוש השייך לו. 
מיד עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה, על מנת לאתר ולעצור את החשוד במעשה.  עם התקדמות החקירה, חשפו חוקרי המשטרה את זהותו של החשוד, והוא נעצר ע"י שוטרי תחנת שלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה