רכב

בעלי קורקינט חשמלי? זה השירות החדש שיעזור לכם להימנע מגניבה

שירות חדש מבית איתוראן מציע אפליקציה מיוחדת לשמירה על כלי הרכב. היישומון יתריע במידה ותירשם תזוזה או יציאה מאוזר שהוגדר מראש על ידי המשתמש. וגם: מי יככב בקמפיין הפרסומי?
מערכת ice | 
קורקינט חשמלי איתוראן (צילום מורג ביטן)
חברת איתוראן יוצאת לקמפיין חדש למען בלי קורקינטים ואופניים חשמליים. תופעת הגניבות של האופניים והקורקינטים החשמליים ידועה ונראה כי עולה מיום ליום. השירות החדש של חברת אבטחת הרכב מאפשר לבעלי הקורקינטים והאופניים לשמור על כלי הרכב שלהם. 
המערכת החדשה, שנקראת TICK TRACK מאפשרת לבעלים לעקוב אחרי הקורקינט או האופניים שלהם בכל זמן דרך אפליקציה מיוחדת לטלפון הסלולרי. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לאתר את כלי הרכב בזמן אמת. בנוסף, המערכת מאפשרת לבעלי כלי הרכב להגדיר אזור מוגדר מראש, שבמידה והאופניים או הקורקינט יוצאים ממנו תתקבל התראת אבטחה. האפליקציה תתריע גם על כל טלטול, התחלת נסיעה ועוד. 
איתוראן הודיעה כי כ-10,000 אופניים קורקינטים כבר מחוברים לשירות TICK TRACK שלה. במקביל, הודיעה כי את השקת השירות החדש תוביל בקמפיין מיוחד בו יככב כוכב הרשת גל שווקה, לו יש מיליוני צפיות בטיקטוק ואינסטגרם. יחד אתו יובל את הקמפיין ינון בן שושן, עיתונאי בתחום הטכנולוגיה. לאחרונה השיקה גם החברה שירות המאפשר אבטחה של כלי רכב דו גלגליים ממונעים כמו קטנועים ואופנועים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה