רכב

בשורה רעה לנהגים בישראל: כביש איילון יחסם שוב

הלילה, בין ראשון לשני, ייחסם כביש 20 לכיוון צפון לצורך הורדת גשרי שילוט כחלק מפרויקט "נתיבים מהירים". הכניסה לכביש 20 מדרך הלוחמים בחולון תתאפשר כרגיל, למרות העבודות בכביש. צפו במפת הסדרי התנועה הזמניים
מערכת ice | 
נתיבי איילון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חברת נתיבי איילון הודיעה כי היום (ראשון) יחסמו חלק מהכבישים לכיוון צפון. החסימה תתרחש בלילה שבין ה-9 ל-10 ליוני משעה 00:00 עד השעה 05:00 לפנות בוקר. על-פי הודעת החברה לתקשורת, המקטע החסום הוא בכביש איילון צפון (כביש 20) בקטע שבין מחלף דב הוז למחלף וולפסון. 
הסדרי התנועה הזמניים עליהם הודיעה החברה: חסימה של כביש 20 לתנועת נוסעים בכיוון צפון, בקטע שבין דב הוז למחלף וולפסון, הכניסה למחלף דב הוז לכביש 20 לכיוון צפון תחסם והתנועה תוסט ליציאה מכביש 20 לכיוון צפון במחלף דה הוז לשדרות דב הוז. עוד הודיעו בחברה כי הכניסה מדרך הלוחמים בחולון לכביש 20 תתאפשר כרגיל גם בזמן החסימה. 
מהחברה נמסר כי החסימות נעשות לצורך עבודות לפירוק גשרי שילוט כחלק מפרויקט "נתיבים מהירים" של משרד התחבורה בשיתוף עם נתיבי איילון, שעבורו נחסמו כבר הנתיבים בעבר. החסימות נעשות בתיאום מלא עם המשטרה שתהיה נוכחות במקום. התנועה תוסט לכבישים מקבילים ותתרחש בלילה על מנת למזער את אי הנוחות. 
החברה ממליצה להשתמש באפליקציות הניווט על מנת למצוא דרכים חלופיות ולעקוב אחרי השינויים במוקדי מפעילי התחבורה הציבורית ואפליקציות התחבורה הציבורית או במוקד כל קו במספר *8787. צפו במפה המציגה את האזור שייחסם הלילה: 

העבודות יתרחשו בשעות הלילה. מפת החסימות. באדיבות חברת נתיבי איילון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה