רכב

פקק ענק בנתיבי איילון: משאית פגעה בגשר בכניסה לתל אביב

מנתיבי איילון נמסר: "במהלך שעות הצהריים משאית עם מטען גבוה פגעה בגשר יצחק שדה בנתיבי איילון לכיוון צפון. בתיאום עם משטרת ישראל, ובאופן זמני נסגרו שני הנתיבים הימניים לכיוון צפון, במטרה לשמור על בטיחותם של משתמשי הדרך"
מערכת ice | 
הנתיב המהיר (צילום יוסי זליגר / פלאש 90)
בלגן באזור המרכז. משאית גרמה לפקקי ענק כאשר נתקעה היום (שני) בגשר שמעל נתיבי איילון לכיוון צפון ליד מחלף השלום בתל אביב. עומסי תנועה החלו להצטבר באזור הפקוק ממילא והמשטרה מנסה להשתלט על המצב. 
מנתיבי איילון נמסר: "במהלך שעות הצהריים משאית עם מטען גבוה פגעה בגשר יצחק שדה בנתיבי איילון לכיוון צפון. בתיאום עם משטרת ישראל, ובאופן זמני נסגרו שני הנתיבים הימניים לכיון צפון, במטרה לשמור על בטיחותם של משתמשי הדרך".

עוד נמסר כי: "הציר יפתח לתנועה מלאה רק לאחר קבלת אישור ממהנדס גשרים. אנו ממליצים להתעדכן ביישומוני הניווט ולהשתמש בדרכים חלופיות". הנהגים התקועים כעת בפקק עשויים לעמוד במקום זמן רב.
רק ביום חמישי האחרון נסגר קטע בנתיבי איילון לצורך עבודות להנפת גשר להולכי רגל ליד ראשון לציון במתחם ה-1,000. החסימה היזומה נמשכה לכ-22 שעות בסך הכל, מחמישי עד לצהרי יום שישי, זאת בשיא העומס ורגע לפני כניסת השבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה