רכב

בשורה רעה לנוסעים: בעקבות תקלה הרכבת הקלה משנה מסלול

בעקבות שיבוש על המסילה באזור תחנה מרכזית פתח תקווה (CBS), הרכבת הקלה פעלה במתוכנת מקוצרת, לפיכך קו R1 יפעל מתחנת דנקנר פתח תקווה, ועד לתחנת הקוממיות בת ים בשני הכיוונים
מערכת ice | 
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
חברת דנקל, המפעילה את הרכבת הקלה ברחבי גוש דן, הודיעה היום (שישי), במהלך שעות הצהריים לנוסעים, שבעקבות שיבוש על המסילה באזור תחנה מרכזית פתח תקווה (CBS), הרכבת הקלה תעבוד במתוכנת מקוצרת.
בעקבות המצב המצער, קו R1 של הרכבת יפעל מתחנת דנקנר שבפתח תקווה, ועד לתחנת הקוממיות בת ים בשני הכיוונים. כמו כן, חברת דנקל מסרה גם כי התנועה בקו  R3 נמשכת ללא כל שינוי.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם חברת דנקל, המפעילה של הרכבת הקלה בגוש דן, בנוגע לשיבושים בתנועת הרכבות באזור פתח תקווה, נכתב כי: "בעקבות שיבוש על המסילה באזור תחנה מרכזית פתח תקווה (CBS), הרכבת הקלה תעבוד במתוכנת מקוצרת, לפיכך קו R1 יפעל מתחנת  דנקנר פתח תקווה, ועד לתחנת הקוממיות בת ים בשני הכיוונים". 
עוד נמסר מחברת דנקל בנוגע להפעלת קו R3 כי: "שימו לב R3 ללא שינוי". לסיום, מסרה חברת דנקל התנצלות בפני הנוסעים שלה בתחבורה הציבורית באזור גוש דן: "אנו מצרים על אי הנוחות הזמנית, נשוב ונעדכן בקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה