רכב

מכה לנהגים בירושלים: אחד הכבישים העמוסים בעיר ייסגר לצמיתות

אחד הרחובות המרכזיים בירושלים, רחוב עזה, בו כביש מרכזי ועמוס מאוד בעיר, עשוי להפוך בקרוב לנתיב תחבורה ציבורית בחלקו, מה שיקשה מאוד על הנהגים בעיר הבירה
מערכת ice | 
פקקים (צילום ויקיפדיה)
אחד הרחובות המרכזיים בירושלים, רחוב עזה, בו כביש מרכזי ועמוס מאוד בעיר, עשוי להפוך בקרוב לנתיב תחבורה ציבורית, מה שיהוו מכה קשה לנהגים בעיר. 
על פי הדיווח היום (שלישי) באתר "מיינט", עיריית ירושלים בוחנת בימים אלו את המהלך הדרמטי, בו יהפוך הרחוב העמוס לנתיב תחבורה ציבורית מלא. על פי הדיווח, התכנון הוא שצד אחד של הכביש המרכזי ברחוב, זה שמוביל לכיוון מרכז העיר משדרות הרצוג ועד צומת בלפור יהפוך לנתיב תחבורה ציבורית, ואילו הצד השני של הכביש, מכיכר פריז לכיוון הרצוג, יישאר כרגיל.
כידוע, ביום חמישי הקרוב, 30.5.2024, ייערך בירושלים מצעד הגאווה והסבלנות ומחוז ירושלים של משטרת ישראל הודיע כי הוא השלים את היערכותו המלאה לקראת האירועים. 
ביום חמישי (30.5) החל מהשעה 14:00 לערך, יסגרו לתנועה הרחובות בתוואי הצעדה: קרן היסוד, פלומר, קינג ג'ורג', הלל, מנשה בן ישראל. כמו כן יסגרו לתנועה גם הרחובות המובילים אליהם, בהם: אגרון, אלחנן, שלום עליכם, מאפו, אחד העם, עזה (מארלוזרוב עד כיכר פריז), שמואל הנגיד, אבידע, קק"ל, ההסתדרות, המלך דוד מצומת פלומר (יישאר פתוח מצומת המכס לתושבי השכונה ומשם שמאלה לקריב), דוד מרכוס, ז'בוטינסקי עד דוד המלך, יצחק קריב, דוד רמז, אמיל בוטה ואליהו שמע (תתאפשר יציאה ליצחק קריב).
צירי התנועה שיסגרו, יפתחו באופן מדורג עם התקדמות המצעד, ונעדכן על כך בהתאם. בין הצירים שיוותרו פתוחים: דרך חברון, חטיבת ירושלים, מנהרת צה"ל, חיים בר לב- לשני הכיוונים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה