רכב

בשורה רעה לנהגים: הכבישים המרכזיים בירושלים נחסמים השבוע לתנועה

מחוז ירושלים של משטרת ישראל השלים את היערכותו לקראת מצעד הגאווה והסובלנות בהפקת הבית הפתוח בירושלים, שיתקיים ביום חמישי הקרוב 30.5.2024 בירושלים, וצפוי לפתוח את אירועי חודש הגאווה בישראל. אלה הסדרי התנועה המלאים וכל המידע שאתם צריכים לקראת המצעד
מערכת ice | 
פקקים (צילום פלאש 90)
מחוז ירושלים של משטרת ישראל השלים היום (שלישי) את היערכותו לקראת מצעד הגאווה והסובלנות בהפקת הבית הפתוח בירושלים, שיתקיים ביום חמישי הקרוב 30.5.2024 בירושלים, וצפוי לפתוח את אירועי חודש הגאווה בישראל. 
בשבועות האחרונים התקיימו במשטרה ישיבות, תיאומים והכנות לקראת מצעד הגאווה. בימים האחרונים הושלמה ההיערכות המשטרתית, בתום אישורי תכניות וסיורי שטח שהתקיימו במשטרה.
כאלפיים שוטרים של מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב, גלויים וסמויים, בסיוע כוחות תגבור משטרתיים ומתנדבים, בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, יפעלו לאורך ציר הצעדה, בשטחי הכינוס וברחובות הסמוכים לתוואי המצעד, לשמירה על בטחון המשתתפים, שמירת הסדר הציבורי והכוונת התנועה.
המשטרה מסרה כי היא תפעל לצמצם ככל שניתן את הפגיעה במרקם החיים באזור, תוך שמירה על מהלכה התקין של הצעדה, שבה צפויים להשתתף אלפים. במשטרה מבהירים כי כל מי שינסה לשבש את מהלכו התקין של מצעד הגאווה, יטופל במלוא החומרה. בהקשר זה מבוצעת פעילות לפני ובמהלך המצעד, בשטח ובמרחבי הרשתות החברתיות, לאיתור חריגים ולטיפול בהם.
פירוט מסלול הצעידה, הסדרי התנועה והנחיות לציבור שהוציאה המשטרה: הצועדים יתכנסו בגן הפעמון החל מהשעה 15:00, ובשעה 17:00 לערך ייצאו בצעידה במסלול הבא: גן הפעמון > דוד המלך > פלומר > קרן-היסוד > קינג-ג'ורג' >  הלל > מנשה בן-ישראל > גן העצמאות.
ביום חמישי (30.5) החל מהשעה 14:00 לערך, יסגרו לתנועה הרחובות בתוואי הצעדה: קרן היסוד, פלומר, קינג ג'ורג', הלל, מנשה בן ישראל. כמו כן יסגרו לתנועה גם הרחובות המובילים אליהם, בהם: אגרון, אלחנן, שלום עליכם, מאפו, אחד העם, עזה (מארלוזרוב עד כיכר פריז), שמואל הנגיד, אבידע, קק"ל, ההסתדרות, המלך דוד מצומת פלומר (יישאר פתוח מצומת המכס לתושבי השכונה ומשם שמאלה לקריב), דוד מרכוס, ז'בוטינסקי עד דוד המלך, יצחק קריב, דוד רמז, אמיל בוטה ואליהו שמע (תתאפשר יציאה ליצחק קריב).
צירי התנועה שיסגרו, יפתחו באופן מדורג עם התקדמות המצעד, ונעדכן על כך בהתאם. בין הצירים שיוותרו פתוחים: דרך חברון, חטיבת ירושלים, מנהרת צה"ל, חיים בר לב- לשני הכיוונים. 
כניסה למסלול המצעד תתאפשר רק דרך שטח הכינוס בגן הפעמון, כיכר פריז, ברח' דוד המלך (בסמוך לכיכר פלומר) וברח' הסתדרות/שמאי- שם השוטרים והמאבטחים יערכו בידוק בטחוני עפ"י הצורך בכניסות. כמו כן, יציאה ממסלול המצעד תתאפשר אך ורק מהמקומות שפורטו לעיל (פרט לחריגים).
חניית נכים - תתאפשר בחניון נכים בגן הפעמון. לא תותר כניסה למתחמי המצעד (שטח הכינוס, תוואי המצעד ושטח סיום המצעד) עם כלי נשק מכל סוג שהוא. חל איסור על הטסת רחפנים\כלי טייס מכל סוג שהם. 
מתחם מחאה: לנוכח בקשה שהוגשה, הוגדר מתחם "גן בלומפילד" לטובת מחאה. משטרת ישראל תאפשר את קיום המחאה כחוק במתחם שהוקצה לכך, זאת בהתאם לתנאים שהועברו למארגנים כולל דרכי ההגעה למתחם המחאה (מצ״ב מפה).
ציר ההגעה למתחם המחאה יהיה דרך מרכז מורשת בגין שהוגדרה "נקודת כינוס" למשתתפי המחאה. הגעה לשטח הכינוס תעשה מכיוון דרך חברון לכיוון גשר הסינמטק. משם יצאו המשתתפים דרך רחוב נבון לכיוון גן בלומפילד דרך רחוב הצייר יעקב שטיינדרהט. ההגעה למתחם המחאה תתאפשר רק בציר שפורט. 
לסיום נמסר ממשטרת ישראל כי "המשטרה תפעל בנחישות נגד כל גורם שינסה להפר את הסדר ולפגוע במהלכו התקין של המצעד. לנוכח העומסים הצפויים, הנהגים מתבקשים לגלות סבלנות, להישמע להוראות השוטרים, ולהיות קשובים לדיווחים שיועברו באמצעות התקשורת. מומלץ להשתמש באפליקציות הניווט שיעודכנו במקטעי הרחובות החסומים, ומיד עם פתיחתם לתנועה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה