רכב

מהפכה בהטענת הרכבים החשמליים: זה ההסכם החדש שנחתם

חברת אקוואריוס הישראלית ממשיכה להעמיק את פעילותה הגלובלית בתחום הטענה אולטרה מהירה של רכבים חשמליים
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום freepik)
אקוואריוס הישראלית חתמה על מזכר הבנות עם חברת EnviroCharge, מארצות הברית לביצוע פיילוט בתשלום (150 אלף דולר) עבור אגף התחבורה של מדינת קליפורניה, לצורך הטענת ציי רכב חשמליים.
EnviroCharge, המפעילה עמדות טעינה לרכבים חשמליים בארצות הברית, מעריכה כי בין השנים 2025 עד 2027, תזמין בעבור אגף התחבורה של מדינת קליפורניה את המערכת לייצור חשמל מבוזר של החברה (AQ150) לפי הצפי הבא: בשנת 2025 יוזמנו 50 מערכות, בשנת 2026 יוזמנו 500 מערכות ובשנת 2027 יוזמנו 2,000 מערכות.
 
כזכור, לפני שבוע הודיעה אקווריוס כי חתמה על הסכם ייצוג גלובאלי, לא בלעדי,  למכירה ושווק של מערכות להטענות אולטרה מהירות של רכבים חשמליים ולמערכות להארכת טווח נסיעה לרכבים חשמליים. ההסכם הנו עם חברת גרין קוגר שהנה חברה בבעלות מר אלן בלאד המגיע מתעשיות האנרגיה, מימן, אמוניה וכו' ומר אנדרו בארט המגיע מתעשיית הרכב העולמית. המערכות החדשניות של אקווריוס מייצרות ומספקות חשמל נקי. הן קטנות ויעילות יותר יחסית לפתרונות הקיימים בשוק ואינן תלויות ברשת החשמל. 
לדברי אריאל גורפונג מנכ"ל אקוואריוס: "בהמשך לחתימה על הסכם שיתוף הפעולה האסטרטגי ביננו לבין חברות EnviroCharge ו- Suburban Propane Partners, קיבלנו הזמנה מ-EnviroCharge לאספקת מערכות הכח שלנו למדינת קליפורניה, אגף התחבורה. המערכות שלנו מיועדות לתמוך בהגדלת תשתית טעינת הרכבים החשמליים של מדינת קליפורניה הנדרשת על מנת לתמוך בהפחתת פליטות גזי החממה במדינה".
עוד אמר: "כמו כן, המערכת שלנו, שאינה תלויה ברשת החשמל, מיועדת להשלים את החוסר ההולך וגדל בחשמל מרשת החשמל כמו גם תספק חשמל באיזורים אורבניים המוגדרים כ- hard-to-electrify, אתרי בניה ואיזורי חקלאות, ובקהילות מרוחקות מאיזורים אורבניים. מדינת קליפורניה, ידועה ככזו המובילה בארה"ב בכל הנוגע להורדת גזי החממה, ויישום המערכת שלנו, ביחד עם EnviroCharge, יתמוך גם במטרת מושל קליפורניה להשגת 100% מכירות ZEV (Zero-Emission Vehicles) עד 2035. אנחנו מאמינים שההזמנה למדינת קליפורניה, תהווה תמריץ למדינות וחברות נוספות בארה"ב, שעם חלקן אנחנו בקשר,  ליישם את המערכת שלנו לטעינה אולטרה מהירה של רכבים חשמליים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה