פרויקטים

MAX Back Total – כרטיס אשראי הקאשבק היחיד שמאפשר לכם לבחור איך לקבל את הכסף חזרה

כרטיס האשראי MAX Back Total משנה את כללי המשחק ומאפשר לכם לא רק לקבל כסף חזרה בכל קנייה, אלא גם לבחור איך לממש אותו. קניות, טיסות, חיסכון או השקעות? מעכשיו כבר אין הגבלה לאופציה אחת – וזה ממש לא היתרון היחידי

בשיתוף MAX | 
כרטיס האשראי MAX Back Total (צילום shutterstock, vecteezy)
נכון לרבעון הראשון של 2023 בישראל יש קרוב ל-13 מיליון כרטיסי אשראי פעילים (בנקאיים וחוץ בנקאיים) – כאשר הזינוק במספר הכרטיסים, מתכתב היטב עם המציאות הכלכלית ועם השינויים בהרגלי הצריכה של משקי הבית.  
"העולם מתקדם ומשתכלל. אם בעבר כרטיסי אשראי היו מוצר נלווה לכסף המזומן ופנקסי הצ'קים, הרי שהמגמה השתנתה מקצה לקצה: מי שהיום לא מחזיק ברשותו את כרטיס הפלסטיק, נמצא למעשה מחוץ למשחק", מנתח שי אבו יו"ר איגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה בישראל. "כרטיס האשראי לא רק מייעל את הביורוקרטיה ומקצר את לוחות הזמנים בכל פעולה פיננסית שגרתית, הוא גם כלי יעיל לשמירה על התנהלות כספית מאוזנת".
הדברים מקבלים משנה תוקף, כשמביאים בחשבון אינפלציה, ריבית מזנקת ועליית מחירים כמעט בכל תחומי החיים. "להנפקת כרטיס אשראי ובעיקר לשימוש מושכל בו, תפקיד חשוב במאבק ביוקר המחייה", מדגיש אבו. "כך למשל, הוא מייצר מסגרת אשראי נוספת על זו של הבנק ומגדיל את מרחב התמרון בניהול ההוצאות, מאפשר פריסת תשלומים ללא ריבית, כמו גם הנחות והטבות במגוון בתי עסק".
"פלוס נוסף שמעניק כרטיס האשראי", מחדד אבו, "טמון בכך שהוא מאפשר לקבל כסף חזרה על כל קנייה – בשורה בעלת ערך כלכלי חשוב, המייתרת עוד יותר את הצורך בפנקסי צ'קים או מזומן. אם מדברים על צרכנות נבונה, צריך גם להזכיר את האפשרות לריכוז כל התשלומים תחת כרטיס אחד. המשמעות: סדר, שליטה ובקרה על כל ההוצאות".
ייחודי, חדשני, גמיש
כשהפופולריות של כרטיסי האשראי נמצאת בעלייה מתמדת, ועוד ועוד ישראלים מחזיקים יותר מכרטיס אחד ברשותם, מוצר חדש משנה את כללי המשחק ומייצר חוויה צריכה משדורגת. מדובר על MAX BACK TOTAL מבית MAX – כרטיס חוץ בנקאי ראשון מסוגו בשוק הישראלי, המאפשר לבעליו לא רק לקבל כסף חזרה בכל קנייה ובכל מקום, אלא גם לבחור באיזה ערוץ לממש אותו.
במילים אחרות, אם עד היום החזרת הכסף ללקוחות בעולמות הקשבק, נותבה אל מסלול מסוים כמו גיפטקארד או תעופה. כעת מרחיבה MAX את גבולות הגזרה ומעניקה לבעל הכרטיס חופש בחירה איך ועל מה הוא רוצה לממש את הנקודות שצבר.
"הרעיון מאחורי כרטיס התחיל למעשה בשאלה פשוטה: למה בכלל צריך לכל דבר כרטיס אשראי נפרד והאם מדובר בצורך של לקוחות או במגבלה טכנולוגית?", מתאר רפי שאולי, מנהל שיווק לקוחות פרטיים בחברת MAX. "מהר מאוד הבנו שהמענה הנכון גם בהיבט הצרכני, אבל גם בהיבט הכלכלי עבור MAX, הוא לאחד כרטיסים. מכאן יצאנו למהלך שבשלב הראשון מאחד שלושה כרטיסים לכרטיס אחד".
וכך, בהתאם למהפכה שמציע כרטיס האשראי Back Total MAX, הרי שאת נקודות הטוטאל שנצברו על כל ההוצאות: הקניות, הסופר, תדלוקי הרכב, המסעדות, הבילויים והחוגים לילדים – ניתן להמיר במגוון דרכים:
  • נקודות שהופכות לגיפטקארד דיגיטלי, למימוש בלמעלה מ-100 רשתות מובילות.
  • נקודות שהופכות לטיסות, חבילות נופש ומלונות בישראל ומעבר לים.
  •  נקודות שהופכות לכסף בתוכניות חיסכון וללא דמי ניהול.
  • נקודות שמומרות לביטקוין בבעלות הלקוח.

"שימוש בכרטיס אשראי הוא הפעולה הנפוצה ביותר. לכן הגיוני ומתבקש שחוץ מלשלם, הלקוח יוכל באמצעות כרטיס האשראי גם לחסוך וגם להשקיע", מסביר שאולי את הרציונל מאחורי כרטיס האשראי החדש. "MAX Back Total נותן ללקוחות הצעת ערך ייחודית ומבודלת, המאפשרת לו לצבור כסף בכל קנייה גם עבור טיסות, גם עבור קניות, וגם עבור חסכון והשקעות. נכנסו לעידן חדש".

בשורה התחתונה, MAX Back Total מחזיר ללקוחות כסף, ומייצר להם גמישות מקסימלית. בכל חודש ניתן להחליט מחדש באיזה אופן לממש את הנקודות, או לחילופין לפצל את ההחזר בין המוצרים השונים. ללקוחות יש אפשרות בין שימוש בנקודות כאן ועכשיו, לבין המתנה להצטברות של נקודות ושימוש בהן בטווח הארוך – הכל בהתאם לרצונות ולצרכים שלהם. עם MAX Back Total מיותר להחזיק בכרטיסי אשראי נוספים.
כרטיס עם ערך מוסף
היתרונות של  MAX Back Totalככרטיס אשראי מתקדם ועדכני, ממש לא מסתיימים כאן. המחזיקים בכרטיס החדש נהנים מהטבות לאטרקציות והופעות בישראל ובחו"ל, מסגרת אשראי נוספת על זו של הבנק – עניין בעל חשיבות רבה כאמור בתקופה הנוכחית – ומעבר לכל זה, הם גם לא משלמים דמי כרטיס לכל אורך השנה הראשונה.
MAX היא חלוצה בתחום הקאשבק והייתה הראשונה להכיר לציבור הישראלי את כרטיס MAX Back, באמצעותו ניתן כסף חזרה על כל רכישה. המוצר החדש של החברה, MAX Back Total, שם לעצמו ליעד לייצר פתרונות אשראי נגישים לקהלים רחבים, המבקשים להיות צרכנים נבונים. בהקשר הזה ראוי גם להוסיף כי תשלום בכרטיס ניתן לבצע גם באמצעות הטלפון נייד ואפליקציות Google Pay או Apple Pay, מה שחוסך את הצורך לשאת ארנק לכל מקום.
"חשוב לנו לאתגר את התפישה הקיימת סביב תפקידו של כרטיס אשראי וההבדל בינו ובין חשבון בנק", מבהיר שאולי. "אנחנו רואים יותר ויותר גופים פיננסים שמרחיבים את הצעת הערך ופותרים יותר מצורך אחד, ומאמינים ש-MAX צריכה להיות הבית למגוון רחב מאוד של שירותים פיננסים יומיומיים שמעסיקים את הלקוחות שלנו".
"יש כאן כרטיס יחיד מסוגו שנותן ערך מוסף שלא היה קיים עד כה בשוק", מסכמים בחברת MAX. "קניות, טיסות, חיסכון או השקעות – מעכשיו כבר לא צריך להיות מוגבלים לאופציה אחת".
לפרטים נוספים והזמנת כרטיס MAX Back Total>>
חשוב לדעת: 
אי עמידה בפירעון ההלוואה/האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. בכפוף לתנאי החיתום ולאישור המלווה: מקס | כפוף לתנאי ההצטרפות ולתקנון כרטיס MAX Back Total | צבירת הנקודות מתבצעת בגין עסקאות בכרטיס, כהגדרתן בתקנון | לא ניתן לצבור יותר מ-2,000 נקודות בשנה קלנדרית ולא יותר מ-6,000 נקודות סה"כ בכרטיס בכל רגע נתון | לא ניתן להמיר פחות מ-100 נקודות |
יחס צבירה בעסקאות מול מוסדות המדינה: בשנה הראשונה – 0.5% והחל מהשנה השנייה – 0.375% | פטור מדמי כרטיס לשנה הראשונה: ממועד הנפקת הכרטיס ואחריה ייגבו דמי כרטיס חודשיים בהתאם  לתעריפון העמלות של MAX | הטבה אחת ללקוח.
מימוש נקודות ל-GiftCard: יתבצע באמצעות כרטיס GiftCard דיגיטלי של max ובכפוף לתנאיו |
מימוש נקודות לנקודות SKYMAX: מימוש נקודות במסגרת אתר SKYMAX בכפוף לתנאי השימוש שלו | השירות ניתן על ידי חברת סמארטאייר תל אביב בע"מ ובאחריותה הבלעדית |
מימוש נקודות ל-CRYPTO: המימוש כרוך בהתקשרות עם Bits of Gold לצורך פתיחת חשבון אישי, צבירת מטבעות וירטואליים וביצוע עסקאות קריפטו בנכסים הדיגיטליים של Bits of Gold בהתאם לתנאי השימוש של Bits of Gold | שירותי ההמרה למטבעות וירטואליים וביצוע עסקאות נוספות, הינם באחריותה הבלעדית של Bits of Gold, הפועלת מתוקף רישיון למתן שירות בנכס פיננסי – מורחב (מס' 56716).  בהתאם לחוק הפיקוח על שירותים פיננסים מוסדרים ובהתאם לתנאי השימוש המפורסמים על ידה. שער ההמרה ₪/ביטקויין נקבע ומפורסם על ידי Bits of Gold.
מימוש נקודות ל"כסף בצד": החיסכון אינו צובר ריבית ולא מניב תשואה.
תשלום בנייד: במכשירים תומכים בלבד | ההצטרפות לתשלום בנייד כפופה לתנאי ההצטרפות לשירות/הארנק הרלוונטי.
תוכנית הפינוקים: הכרטיס מצורף לתוכנית הפינוקים וההטבות של max, בכפוף לתקנון הפינוקים ואתר ההטבות. ככל שהלקוח מצורף למסלול מועדוני תעופה בכרטיסים אחרים של max, עסקאות שתבוצענה בכרטיס זה לא יזכו בצבירת נקודות למועדוני תעופה, אך אם יבצעו עסקאות בסך מצטבר של 8,000 ₪ ומעלה בחודש חיוב מסוים יהיו זכאים ל-4 פינוקים עבור אותו חודש חיוב.
(בשיתוף MAX)