שיווק ופרסום

חברת חשמל בשירות מהפכני: כך תדעו מהי עלות החשמל בביתכם

חברת חשמל משיקה מחשבון חדש באמצעותו אפשר יהיה לדעת מהי עלות השימוש במכשיר החשמלי הקיים אצלנו בבית או שאותו נרצה לרכוש
מערכת ice |  1
התייקרות החשמל (צילום shutterstock, pexels)

חברת חשמל עם השקה משמעותית: המחשבון נמצא באתר האינטרנט של החברה וזמין לכולם, הוא מאפשר בקלות וביעילות, לכל לקוח המעוניין בכך, לדעת מהי עלות השימוש במכשיר חשמלי הנמצא בביתו או שאותו הוא מעוניין לרכוש. המחשבון מאפשר לדעת את צריכת החשמל של כל מכשיר חשמלי ואת השפעתו על חשבון החשמל גם למכשירים שפועלים רצוף 24 שעות ביממה כמו מקרר או ראוטר, וגם למכשירים הפועלים פרק זמן קצר כמו קומקום.

איך זה עובד? המחשבון מאפשר לבחור את המוצר החשמלי מבין מגוון אפשרויות, להכניס או לבחור את צריכת המכשיר בקוט"ש, המופיעה על כל מכשיר חשמלי והמחשבון מחשב את עלות ההפעלה על פי התעריף, כאשר התוצאה ניתנת לפי שעה או דקה של שימוש במכשיר?(כתלות במכשיר הנבחר) או עלות לפי הפעלה(לדוגמא קומקום).

מופיד גאנם מנהל שירות לקוחות מסר: "המחשבון החדש נבנה מתוך רצון לתת מענה לכל משק בית המעוניין לנהל את צריכת החשמל באופן מושכל. המחשבון יסייע ללקוח, המעוניין לקנות מכשיר חשמלי וגם לחסוך בחשבון החשמל., לבחור את המכשיר החסכוני ביותר המתאים עבורו. בחודשי השיא של החורף, לקוחות רבים מתלבטים איזה מהאמצעים הוא היעיל ביותר לחימום הבית מבחינת עלות: מזגן, רדיאטור או מפזר חום. המחשבון יאפשר לכל משק בית, לנהל את הוצאות הבית באופן יעיל ועצמאי".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך זה שלא כתבתם משהו נגד הימין
    דובי 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פישלתם לא כתבתם משהו נגד הימין תחליטו אתם בעד הימין או לא זה בטוח שאתם אנשים של שנאה תיסגרו מהר
    סגור