שיווק ופרסום

הקמפיין של טיקטוק ישראל ורשות הטבע והגנים למען החיות

מידי שנה נדרסים למעלה מ-2,000 בעלי חיים בשנה בכבישים ברחבי הארץ, על מנת להעלות את המודעות לנושא, השיקה רשות הטבע והגנים ונתיבי ישראל קמפיין משותף עם טיקטוק ישראל תחת ההאשטאג: #דרך טבע

מערכת ice | 
רשות הטבע והגנים (צילום טיקטוק רשות הטבע והגנים)
מידי שנה נדרסים למעלה מ-2,000 בעלי חיים בשנה בכבישים ברחבי הארץ, אך המספר גדול בהרבה שכן אלו רק התאונות המדווחות כשהם נפגעים ומתים הרחק מהכביש. על מנת להעלות את המודעות לנושא, השיקה רשות הטבע והגנים ונתיבי ישראל קמפיין משותף עם טיקטוק ישראל תחת ההאשטאג: #דרך טבע.
לטובת הקמפיין הושק שיר מיוחד בשם "דרך טבע" אותו מבצע כוכב הרשת העולה רון יצחקי, השיר ילווה את האתגר לטובת משחק בהשתתפות משפיעני רשת מובילים מתחום המשפחה והטיולים והקהל הרחב. הקמפיין נוצר בהובלת מחלקת הדיגיטל במשרד הפרסום גיתם BBDO ובשיתוף עם טיקטוק ישראל
בהתאם לדיווחים שהגיעו לרשות הטבע והגנים, הכבישים בהם נדרסות יותר חיות בר ובהם צריך לשים לב באופן מיוחד הם: כל הכבישים ברמת הגולן, כביש 90,  לאורך ים המלח ובערבה הדרומית, כביש 12 בהרי אילת, כבישים 89 ו-899 בגליל המערבי ובגליל העליון, כבישים 1 ו-395 בהרי ירושלים, כבישים 40 ו-171 בהר הנגב ובנגב המרכזי.
דותן רותם, אקולוג שטחים פתוחים ברשות הטבע והגנים: "במחקר משותף של רשות הטבע והגנים והטכניון נמצא כי דווקא בכבישים בין עירוניים נדרסים יותר בעלי חיים. אלו בדיוק הכבישים באזורי הפריפריה בהם גם יש יותר שטחים פתוחים ולשם אנחנו מגיעים בחופשות לטייל. לכן, בהחלט יכול להיות כאן שילוב קטלני מבחינת בעלי החיים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה